וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חוששת מתגובה סוערת של האוהדים נגד גארת' בייל: "הוא בעיה"

סערת השלט נמשכת, עיתוני מדריד מבקרים: ב"מארקה" תקפו את הוולשי, ב"אס" טוענים שהוא מסרב לעזוב בינואר, זידאן בדילמה. מוריניו יציל את המצב?

צילום: רויטרס

מדריד ממשיכה לסעור מהתמונות של גארת' בייל מקניט את ריאל במהלך החגיגות שלו במדי נבחרת וילס. בייל, כזכור, שגם ככה לא נהנה ממערכת יחסים חיובית עם אוהדי רריאל מדריד, נראה חוגג ליד דגל שעליו נכתב "ויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה", במסר שממחיש שריאל מדריד היא רק בעדיפות משנית עבור הכוכב הוולשי, שריאל שילמה עליו סכומי עתק - גם ברכישתו וגם במשכורת שלו.

אומנם מדובר בשלט היתולי, שגם הוא בתגובה לדברים שנאמרו על בייל בעבר על ידי שחקן העבר והפרשן פרדראג מיאטוביץ', ולמעשה, צילומי הווידאו מראים שבייל רק נגרר לחגיגות ליד השחקנים שחגגו את ההעפלה ליורו אחרי הניצחון על הונגריה בבית והניפו את השלט - אבל ספק אם זה מנחם את ריאל מדריד ואוהדיה. עצם העובדה ש"ויילס, גולף, מדריד" הפכה לקריאת עידוד של אוהדי הנבחרת ממחישה את המצב ההזוי.

גארת' בייל חוגג עם שחקני נבחרת ויילס והדגל "המתריס". מתוך טוויטר, צילום מסך
ממשיך להרגיז אוהדים שעצבנים עליו גם ככה. בייל והשלט/צילום מסך, מתוך טוויטר

היום שער ה"מארקה" הראה את התמונה המדוברת של בייל עם כותרת ביקורתית חריפה: "חוסר כבוד, התנהלות שגויה, כפיות טובה - בסדר הזה". עוד נכתב שהוולשי "לא ראוי לאהדת המדרידיסטאס". בייל עצמו התייחס בשעשוע ואמר אחרי המשחק "שמעתי את הקריאות, במיוחד כשהייתי על הספסל. החבר'ה צחקו. זה סתם בשביל הכיף".

ב"אס" נכתב הבוקר ש"בהנהלת ריאל מדריד מעדיפים להגיב בזהירות ולשמוע לפני הכל את הגרסה של השחקן לאירועים, אבל כולם חוששים ומזהירים שלאור ההצהרות מהעבר - הפרשה הנוכחית בהחלט מרחיקה את בייל ממדריד". אחרי כל מה שקרה הקיץ - כולל המתיחות שלו עם המאמן זינדין זידאן וההצהרה ש"עדיף שיעזוב מהר ככל האפשר" ואחרי שכבר היה קרוב למעבר לג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית - המתיחות גוברת. "הוא תפוח אדמה לוהט עבור מדריד", נכתב.

כעת זידאן יידרש לקבל החלטה כיצד לנהוג בשחקן. בייל שיחק פעמיים במדי ויילס (60 דקות מול אזרבייג'אן ו-88 דקות מול הונגריה) וייתכן שיקבל מנוחה. מנגד, ייתכן שזידאן יחליט שעדיף לשים אותו בהרכב כמה שיותר מהר על מנת להחליק את הפרשה ולהוריד אותה מסדר היום. מצד שני, זידאן עצמו זוכר שבייל לא התאמן תקופה ארוכה במדי ריאל בטענה לפציעה, שוחרר לסגל של הנבחרת, ובמדיה כן שיחק פעמיים. ב"אס" יודעים: "יש גם את האפשרות שריאל והמאמן ינקטו בצעדים נגד השחקן, בצורה שתשפיע על הברנבאו".

באנגליה טוענים הבוקר שמי שעשוי להציל את ריאל הוא ז'וזה מוריניו, מאמנה החדש של טוטנהאם שירצה להחזיר את בייל לקבוצה, שממנה הגיע לריאל.

עוד בוואלה!

"ויילס, גולף, ורק אז מדריד": הדגל שסיבך את גארת' בייל בריאל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully