וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויילס, גולף, ורק אז מדריד": הדגל שסיבך את גארת' בייל בריאל

הוולשי רקד עם שלט מתריס אחרי ההעפלה ליורו, ושוב ספג ביקורות נוקבות במדריד: "בפעם הבאה שתשמע שריקות בוז בברנבאו, אל תופתע"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות למשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בבלומפילד

גארת' בייל שוב סופג ביקורות קשות בספרד. הוולשי חגג אמש (שלישי) את ההעפלה של נבחרת ויילס ליורו אחרי הניצחון 0:2 על הונגריה בצורה מתריסה כלפי ריאל מדריד: האוהדים הוולשים הגישו לו דגל שהכינו במיוחד ובו הכיתוב: "ויילס. גולף. מדריד. לפי הסדר הזה" - קריצה לדיווחים אודות המחויבות המועטה של בייל כלפי ריאל מדריד בתקופה האחרונה.

כזכור, בתקופה האחרונה בייל ספג ביקורות שונות ומשונות במדריד: תחילה ביקרו בספרד את התנהלותו והרבו לתאר את אהבתו הגדולה לגולף - שלעיתים באה על חשבון מקצוענות בכדורגל, כביכול; לאחר מכן טענו שהוא נותן העדפה ברורה לנבחרת ויילס על פני ריאל מדריד, ומוכן ללבוש את המדים הלאומיים גם כשהוא נעדר מאימוני הבלאנקוס בשל "פציעה";

בייל הכחיש את כל הדיווחים הללו על הסף, אבל אמש חגג עם הדגל ברגע משעשע, למרות שיכול היה להימנע מכך ולהימנע מלעורר מתיחות מיותרת.

באופן צפוי למדי, החגיגה ההיתולית של בייל לא התקבלה בחיוך במדריד. ב"מארקה" העלה הפרשן הבכיר רובן חימנס טור ביקורת על בייל, ציין ש"הוא מזלזל בריאל מדריד ואוהדיה פעם אחר פעם", והסביר ש"הוא כבר לעולם לא ייחשב לאגדה בברנבאו".

"גארת', בפעם הבאה שתשמע שריקות בוז מהיציעים, אל תופתע", כתב הפרשן. "כשמתייחסים ככה למועדון שמשלם לך משכורת עתק, זה היחס שראויים לקבל בחזרה. הסוכן שלו, שמבקר את ריאל מדריד יום-יום, צריך לנשק לה את הרגליים על כך שהיא לא מענישה אותו הבוקר".

בייל התייחס בסיום ל"תקרית" ואמר ש"הכל נעשה ברוח טובה, אבל להם (העיתונאים בספרד) יש אינטרסים. הם מפרסמים כל מיני דברים, ובדרך כלל אני לא אפילו לא רואה אותם. לפעמים חברים שולחים לי צילומי מסך של כל מיני דברים מצחיקים שהם מעלים. זה משעשע אותי".

בייל הוסיף ש"אולי זה ששיחקתי לא מצא חן בעיני התקשורת הספרדית, אבל אני כשיר לחלוטין וכל עוד זה המצב, אשחק - לא משנה אם זה במדי ויילס או ריאל מדריד".

עוד בוואלה!

ויילס ניצחה 0:2 את הונגריה ועלתה על חשבונה ליורו 2020

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully