וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של קיליאן אמבפה רמזה לריאל מדריד: הוא לא יחדש חוזה בפריס סן ז'רמן

בספרד דווח: אמו של הכוכב הצרפתי שלחה רמזים לבלאנקוס והקפיצה את פ.ס.ז'. ואיך כריסטיאנו רונאלדו וז'ורז'ה מנדש יאיצו את המהלך של פלורנטינו פרס?

רויטרס

בספרד טוענים: אמו של קיליאן אמבפה והסוכנת שלו שלחה רמז לריאל מדריד שהבן שלה לא יחתום על חוזה חדש בפריס סן ז'רמן. ההתעניינות של הבלאנקוס בכוכב הצרפתי היא לא דבר חדש, כשגם אמבפה בעצמו הצהיר בעבר שכנער חלם לשחק בריאל, וגם התקשורת במדריד דיווחה שוב ושוב על התקווה של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לצרף את אמבפה.

בעקבות זאת, בצרפת דווח לאחרונה שפריס סן ז'רמן מעוניינת להחתים את אמבפה על חוזה חדש ארוך טווח, בסכומים גבוהים שישוו את שכרו לזה של ניימאר. לאמבפה נותרו עוד שנתיים וחצי לחוזהו בפ.ס.ז', כשלאחרונה המנהל המקצועי שלה לאונרדו ביקר באופן פומבי את זינדין זידאן וביקש ממנו לא לדבר בתקשורת על אמבפה.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שווה כל שקל. אמבפה/רויטרס

אבל כעת ייתכן שנפתחת דלת למעבר אפשרי מכיוון אמבפה, וריאל במצב הזה עשויה לשלם הקיץ סכומי שיא עבור הכוכב הצרפתי בן ה-20. על פי הדיווח בספרד, אמא של אמבפה כבר החלה בשיחות עם ריאל מדריד. מנגד, מה שעשוי לעורר בעיות הוא דיווח אחר בספרד, לפיו ניימאר סירב גם הוא לחידוש חוזהו בפריס סן ז'רמן, כשהברזילאי עדיין שואף לחזור לברצלונה. ההערכה היא שהפריסאים יעשו כל שביכולתם על מנת להשאיר את אמבפה, שיהפוך לסמל ולכוכב העיקרי.

במדריד אף טוענים שסוכן העל ז'ורז'ה מנדש יהיה מעורב בעסקה, ושפלורנטינו פרס יבקש ממנו שכריסטיאנו רונאלדו יוצע לפריס סן ז'רמן על מנת לאפשר את השחרור של אמבפה.

בפריס, אגב, התעודדו לגלות שהקבוצה במקום השביעי באירופה מבחינת עוקבים ברשתות החברתיות: 73 מיליון בסך הכל בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. פ.ס.ז' מקדימה את ליברפול, אבל עדיין הרבה אחרי ריאל מדריד הראשונה (229.4 מיליון) וברצלונה (222.2 מיליון), כשאחריהן מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, צ'לסי ובאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully