וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: האופציה היחידה של גארת' בייל - לעבור לסין

הוולשי לא מוכן להפחית בשכרו הגבוה ועל כן "הדלת נסגרת על מעבר לקבוצה גדולה אחרת באירופה". באנגליה בכל זאת מזכירים את יונייטד

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים בפרמיירליג

אף שחזר לרוטציה של זינדין זידאן, גארת' בייל עדיין נחוש בדעתו לעזוב את ריאל מדריד - בין אם בינואר הקרוב או בסיום העונה. עם זאת, על פי "אס" הוולשי לא מוכן לוותר להפחית במשכורתו הגבוהה (17 מיליון יורו נטו לעונה), ולכן "דרך המילוט היחידה שלו תהיה לחתום בקבוצה בסין".

אם לוקחים בחשבון גם את היסטוריית הפציעות שלו ואת גילו המתקדם (30), הרי ש"הדלת נסגרת באופן כמעט מלא על מעבר לקבוצה גדולה אחרת באירופה, ה-MLS או קטאר". הצעות קונקרטיות עדיין לא התקבלו והעניין הרב ביותר הגיע בינתיים מסין, אלא שגם זה עלול להיות מסובך: על פי התקנות החדשות בליגה הסינית, אם שנגחאי שנואה, למשל, תשלם לריאל מדריד 50 מיליון יורו על השחקן, היא תצטרך לשלם 50 מיליון יורו גם לממשלה.

כך או כך, בייל "מרגיש פגוע מהמועדון", בין היתר כי מנעו ממנו את המעבר למזרח בקיץ, כשנדמה היה שהוא כבר עם רגל וחצי מחוץ לברנבאו. "גם הקשר עם זידאן לא עזר, מערכת היחסים הזו קרה ומרוחקת", נכתב ב"אס".

באנגליה, לעומת זאת, כן מעריכים שישנה אפשרות בסיומה הוולשי כן ישוב לפרמיירליג. על פי "סאן", מנצ'סטר יונייטד נואשת לצרף שם גדול נוסף לסגל, בפרט אחרי פתיחת העונה הרעה, ואם לא תצליח לרכוש אותו בינואר, היא תעשה כך בקיץ, ייתכן שבמסגרת מכירת פול פוגבה לבלאנקוס.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
את הקשר הזה כנראה שאי אפשר לתקן. בייל וזידאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully