וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כבר אמרתי לכם - לוקה דונצ'יץ' הוא בן ז**ה קשוח"

עוקף את לברון ואוסקר רוברטסון בסיבוב ומתקרב אפילו לשאקיל: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחולל ניסים וב-NBA תוהים: יהיה מהגדולים בכל הזמנים?

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

מועמד לתואר ה-MVP, מוזכר בנשימה אחת עם לברון ג'יימס ומג'יק ג'ונסון ונכנס לספרי ההיסטוריה, לילה אחר לילה. אם נספר לכם שמדובר בילד בן 20, בטח תחשבו שקצת השתגענו. ובכן, זו המציאות החדשה ב-NBA: לוקה דונצ'יץ', ילד הפלא בן ה-20 של דאלאס, ממשיך לחולל ניסים.

והפעם: הסלובני האדיר הפך לשחקני השני בלבד בהיסטוריה של המשחק שמסיים עם טריפל דאבל של 40 נקודות או יותר, אחרי לברון ג'יימס, זאת לאחר שרשם שורה סטטיסטית מדהימה של 42 נקודות, יחד עם 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים בניצחון על סן אנטוניו המידרדרת. בכך, הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון הטקסני שרושם טריפל דאבל של 40 נקודות או יותר. אם זה לא מספיק, הסלובני הוא השחקן היחיד ב-NBA כרגע שמדורג בטופ 10 בכל שלוש הקטגוריות: רביעי בנקודות (29.5 למשחק), עשירי בריבאונדים (10.7 למשחק) ושני באסיסטים (9.3 למשחק).

לדונצ'יץ', לו יותר טריפל דאבלים עד גיל 21 מאשר שהיו ללברון ג'יימס ואוסקר רוברטסון ביחד (!), ממוצע הנקודות והאסיסטים הגבוה ביותר לשחקן בגיל שלו, כשרק שלושה שחקנים עברו אותו בממוצע הריבאונדים למשחק כשהיו בני 20 או פחות: דווייט הווארד, אנדרה דראמונד ושאקיל אוניל.

עוד בוואלה!

שיא קריירה לדונצ'יץ' ב-110:117 על סן אנטוניו, ניצחונות גם לקליפרס, יוסטון ומילווקי

לכתבה המלאה

"היה משחק מיוחד", אמר דונצ'יץ'. "כשישנתי בצהריים לפני כמה שעות, חלמתי שאקלע 16 נקודות ברבע הראשון, אז קלעתי 17. מסתבר שחלומות כן מתגשמים. היה ניצחון מדהים, באמת, כולם היו אדירים. משמח אותי שברגעים המכריעים הקהל היה לצידנו והריע לנו, זה עזר לנו מאוד".

"היכולת של לוקה ממש לא מפתיעה אותי", ציין מאמן דאלאס ריק קרלייל. "הבחור הזה יכול לעשות מה שהוא רוצה על מגרש הכדורסל. הוא במומנטום חלומי, מדהים לחזות בתופעה הזו ולהיות חלק מזה".

גם הכוכב הכי גדול ב-NBA בשנים האחרונות, מתקשה להישאר אדיש לתופעה. "כבר אמרתי לכם - לוקה דונצ'יץ' הוא בן זונה קשוח", הגיב קינג ג'יימס בחשבון האינסטגרם שלו לתצוגה של כוכב המאבריקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully