וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדב צפוי לפתוח נגד ישראל, המקדונים בטוחים: "הפעם ננצח"

החלוץ הוותיק התאושש ממחלה שמנעה ממנו לשחק באוסטריה. ניקולוב: "רוצים את המקום השלישי". ספירובסקי מהפועל תל אביב לא התאמן

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

למרות שהם איבדו את הסיכוי לעלות ליורו 2020 דרך שלב הבתים, בצפון מקדוניה מתייחסים ברצינות רבה למשחק נגד ישראל ביום שלישי (21:45). הנבחרת הבלקנית מעולם לא סיימה שלב מוקדמות במקום השלישי וזו המטרה עליה כולם מדברים. ניצחון על ישראל בתוספת להפסד של סלובניה לפולין במשחק המקביל, יעשה היסטוריה עבור המקדונים.

ישראל ניצחה בכל שלושת משחקי החוץ שלה נגד צפון מקדוניה והקשר בובאן ניקולוב אמר: "הפעם אנחנו הולכים לנצח. במשחק הראשון בקמפיין הנוכחי היה לנו צ'אנס גדול לעשות את זה ולא ניצלנו אותו. הפעם אנחנו מצפים לנצח. אנחנו רוצים את המקום השלישי בו מעולם לא סיימנו".

דרקו ולקובסקי הוסיף: "ישראל נבחרת איכותית והסיכויים הם 50-50. עם גישה נכונה והכנה טובה, אנחנו יכולים לנצח בסקופיה. המטרה שלנו היא לסיים במקום השלישי בבית. עשינו טעויות נגד אוסטריה, אבל אני חושב שגם היו לנו דקות טובות. עכשיו הפוקוס על המשחק נגד ישראל".

החלוץ אלכסנדר טראיקובסקי נפצע בהפסד 2:1 לאוסטריה ביום חמישי, הוחלף כבר אחרי 13 דקות והוא בספק גדול למשחק ביום שלישי. לעומת זאת, גוראן פאנדב שנעדר מהמשחק בווינה בגלל מחלה, חש יותר טוב ואמור לפתוח. קשר הפועל תל אביב, סטפן ספירובסקי, לא התאמן אתמול, אבל אמור להיות כשיר ולהיכלל בסגל.

שחקן נבחרת מקדוניה גוראן פאנדב חוגג. יוסי ציפקיס
מרגיש הרבה יותר טוב. פאנדב/יוסי ציפקיס

כל מה שרציתם לדעת לקראת פלייאוף היורו בפודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully