וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: סאן מנחם עשוי לפתוח לראשונה, התלבטות בין דאבור לווייסמן

14.11.2019 / 9:01

המגן שמציג יכולת טובה במכבי חיפה, עשוי לאייש את עמדת המגן השמאלי במקום טואטחה הפצוע. בנבחרת מתלבטים אם לשחרר את גדי קינדה ולזמן בלם במקומו לקראת המשחק מול פולין (ש', 21:45, טדי)

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

הצוות המקצועי של נבחרת ישראל יקבל היום (חמישי) החלטות סופיות לגבי הסגל למשחק ביום שבת מול פולין (21:45, טדי), כששתי ההתלבטויות העיקריות הן האם לשחרר את גדי קינדה מהסגל בשל פציעה והאם לזמן שחקן הגנה נוסף לאור שחרורו של טאלב טואטחה בשל פציעה. בשל העובדה שבסגל יש את סאן מנחם ואת עומרי בן הרוש, בצוות עשויים לצרף בלם ולא מגן שמאלי נוסף. אגב, מנחם עשוי לפתוח לראשונה הקמפיין בהרכב, וזאת לאור הכושר המצוין בו הוא נמצא.

מונס דאבור עם אנדי הרצוג נבחרת ישראל, פלייר. שלומי גבאי
עשוי לפתוח בחוד למרות מיעוט הדקות בסביליה. מונס דאבור עם אנדי הרצוג/שלומי גבאי

בינתיים, מבלי קשר לשחרורים או הצירופים שיהיו בקרב השחקנים, בנבחרת מבינים שהסיכוי להעפיל מהבית קלוש אך שתי מטרות חשובות להם לקראת המשחק. הראשונה היא להשיג ניצחון כדי ליצור מומנטום וביטחון לקראת משחקי הפלייאוף והמטרה השנייה היא זכייה של ערן זהבי בתואר מלך השערים. "כולנו רוצים את זה בשביל ערן", אמר שחקן בקבוצה, "זה דבר שיתרום לנבחרת לקראת הפלייאוף כי זה יביא להרתעה".

מלבד עמדת המגן השמאלי, נראה שאנדי הרצוג מתלבט בהתקפה האם לפתוח עם מונס דאבור או לתת את הקרדיט לדיא סבע או שון וייסמן. גם במרכז המגרש הרצוג מתלבט מי יפתח לצד ביברס נאתכו. בעמדת השוער עושה רושם שאופיר מרציאנו ימשיך בהרכב.

עוד בוואלה!

טאלב טואטחה הפצוע שוחרר מהנבחרת, גבי קניקובסקי זומן

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים כובש מול סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עשוי לפתוח לראשונה בהרכב. סאן מנחם/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully