וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה הפצוע שוחרר מהנבחרת, גבי קניקובסקי זומן

13.11.2019 / 23:30

המגן סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ולא ישחק מול פולין, קשר נתניה בפנים. גדי קינדה נטש את האימון בשל פציעה בשריר המקרבים וגם הוא עשוי להיות משוחרר מהסגל. זהבי: "השיא חשוב, אבל הנבחרת יותר"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק מול פולין בטדי במסגרת מוקדמות יורו 2020. כרגע, המשחק אמור להתקיים באצטדיון בבירה למרות המצב הביטחוני. ישראל נמצאת במקום החמישי בבית עם 11 נקודות ואיבדה סיכוי ריאלי לעלות ליורו דרך שלב הבתים, בעוד פולין כבר הבטיחה את העלייה כשהיא עם 19 נקודות במקום הראשון.

טאלב טואטחה (שריר הירך האחורי) לא הצליח לסיים את האימון היום ומאוחר יותר אחרי שעבר בדיקות, הוא גם שוחרר מהסגל ולא יעמוד לרשות הנבחרת במשחק מול הפולנים, כאשר מי שעשוי להחליפו בעמדת המגן השמאלי הוא סאן מנחם מגן מכבי חיפה. מי שזומן מאוחר יותר לסגל הוא גבי קניקובסקי, קשרה של מכבי נתניה שעבורו זו הפעם הראשונה בסגל הלאומי. קניקובסקי עשוי להחליף את גדי קינדה (שריר מפרק הירך), שלא סיים את האימון עקב פציעה ולגביו רק מחר יתברר אם הוא יוכל לשחק או שגם הוא ישוחרר מהסגל.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי עם דן גלזר איתן טיבי, פלייר. שלומי גבאי
שחקני נבחרת ישראל באימון/שלומי גבאי

ערן זהבי אמר לקראת המשחק: "אני לא חושב שהמצב משפיע על השחקנים, אנחנו לא מרגישים את זה. אנחנו בשפיים, לא מרגישים שום דבר ולא משתמשים בזה כתירוץ. אנחנו לא מסתכלים על המשחק בליגת האומות, אלא רק על המשחק מול פולין. אנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות נגד פולין ומקדוניה. מה יהיה אחר כך? זה לא תלוי בנו, אז לא צריך לחשוב על זה יותר מדי. אנחנו צריכים להסתכל על המשחק מול פולין".

על השיא שלו: "ברור שזה חשוב ומעניין והישג אישי בקריירה, אבל לא על חשבון הנבחרת. אני לא אעשה את זה בכוח. המטרה היא לנצח ולשחק כדורגל קבוצתי טוב. אם אני אקבע שיא, ברור שאני אשמח".

על הקהל: "יכול להבין את הקהל. אם הייתה לנו אפשרות לעלות, אני חושב שטדי היה מלא. דווקא בתקופות כאלה, הקהל צריך לאהוב את הנבחרת ללא תנאים. יש רק נבחרת אחת, יש רק משחקי נבחרת ואין ליגה. גם בגלל המצב הביטחוני אני חושב שזה הזמן להראות סולידריות. אני חושב שההתאחדות גם מביאה את תושבי הדרום כדי למלא את האצטדיון".

דן גלזר נבחרת ישראל. שלומי גבאי
שומר על אופטימיות. דן גלזר/שלומי גבאי

דן גלזר: "אני הבנתי שהמשחק בטדי נכון לעכשיו. ההכנות שלנו לא נפגעו. נכבד את ההחלטה של אופ"א. זה מצב לא פשוט, ימים לא פשוטים בארץ. מכאן אני רוצה לשלוח חיבוק ולהגיד שאנחנו מזדהים עם תושבי הדרום. נשמח להסב גאווה לכל המדינה בימים האלה. בכל משחק אנחנו נותנים את המקסימום, ברור שבימים האלה העם יותר מאוחד אפילו וכולם רוצים בהצלחת הנבחרת. אני מקווה שנגרום לכולם לשמוח".

לקראת פולין: "אנחנו מכבדים את פולין, יש לה סגל מדהים עם שחקנים שמשחקים בליגות הכי טובות בעולם. אנחנו נבוא כדי לנצח ולעשות את המקסימום. אני שמח מאוד שתקעתי יתד בנבחרת".

אלי דסה נבחרת ישראל. שלומי גבאי
אלי דסה באימון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully