וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ': "אני עצוב כמו ילד שהחרימו לו את הצעצוע האהוב עליו"

הקשר המסופסל דיבר בפתיחות על הדעיכה במעמדו בברצלונה: "לקחו ממני את הכדורגל. לא מתבייש לומר שזה גורם לי לבכות לפעמים"

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
היו ימים שהוא נהנה בקאמפ נואו. איבן ראקיטיץ'/רויטרס

איבן ראקיטיץ' מודה: ההידרדרות במעמדי בברצלונה "גורמת לי להיות עצוב". בראיון שפורסם אמש (שלישי) בתוכנית הטלוויזיה "אוניברסו ולדאנו" בקטאלוניה, סיפר הקשר בן ה-31 בפתיחות וכנות על תחושותיו, על רקע הספסול המתמשך שלו בעונה הנוכחית.

"איך אפשר ליהנות במצב הנוכחי? איך אפשר לשמוח? אני שמח כשאני משחק כדורגל, ובתקופה האחרונה אני לא משחק. לקחו ממני את המשחק שלי. איך הילד שלי מרגיש כשמחרימים לו את הצעצוע האהוב עליו? הוא עצוב, מן הסתם. זה בדיוק מה שאני מרגיש", אמר.

ראקיטיץ', שמעמדו נשחק בין היתר בשל הצטרפותו של פרנקי דה יונג, פתח בהרכב רק פעם אחת העונה. הוא טוען שעל רקע המצב, "אין לי בעיה להפגין רגשות. אני מודה, לפעמים אני בוכה. אבל כשצריך לחגוג משהו, אני הראשון שעושה את זה".

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה (שמאל) מול יובנטוס. GettyImages
יחליף מדים בקרוב? ראקיטיץ' נגד יובנטוס ב-2015/GettyImages

הקרואטי הסביר ש"אני מבין ומכבד את ההחלטות של ארנסטו ואלוורדה והמועדון, אבל במקביל אני מאמין שתרמתי לברצלונה הרבה בחמש השנים האחרונות, וכשזה קרה אז גם נהניתי מכדורגל - שמבחינתי זה הדבר כי חשוב. אני בסך הכל בן 31, לא בן 38, או משהו. אני עדיין בשיאי, ויכול לתרום".

ראקיטיץ' היה קרוב לעזוב במהלך הקיץ, והעניין שעורר בעיקר בקרב הקבוצות הבכירות באיטליה נמשך גם בחודשים האחרונים. על פי הדיווחים האחרונים, הקבוצות שחושקות בו יותר מכל הן יובנטוס ואינטר - וייתכן שיעבור לאחת מהן כבר בחלון ההעברות בינואר.

עוד בוואלה!

ברצלונה מודאגת ובונה תוכנית: כך גריזמן לא יהפוך ל"קוטיניו החדש"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully