וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי טען שרונאלדו פצוע, בנבחרת פורטוגל סותרים אותו: "הוא בכושר מצוין"

גונזאלו פאסינסייה הוסיף שמן למדורה באיטליה, כשדיווח מהמחנה הפורטוגלי על מצבו של הכוכב שהוחלף מול מילאן: "הוא מתאמן נהדר". ביובנטוס מצפים שיתנצל

אימג'בנק GettyImages

ה-0:1 של יובנטוס נגד מילאן? באיטליה עדיין ממשיכים לעסוק בכריסטיאנו רונאלדו, שהוחלף בפעם השנייה על ידי מאמן הגברת הזקנה מאוריציו סארי. הפורטוגלי הוחלף בדקה ה-55, נראה עצבני בירידה מהמגרש וסינן מספר מילים לעבר הספסל. אם זה לא מספיק, באיטליה דיווחו ש-CR7 לא הסכים לחכות לשאר חבריו ועזב את האצטדיון לפני כולם.

"יובנטוס מטפלת בכל הבעיות בקבוצה בשקט ומתחת לפני השטח, וכך גם יהיה במקרה של רונאלדו", נכתב באתר הספורט האיטלקי המוביל, גאזטה. "כריסטיאנו לא ייקנס, אבל ראשי יובנטוס יבהירו לו שבעתיד עדיף שיימנע ממצבים שכאלו. פאבל נדבד יצר קשר עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש, במטרה לשוחח על מה שקרה, וכדי לבקש שרונאלדו יתנצל על התקרית".

"אנחנו חייבים להודות לו בגלל שהוא הקריב כדי להיות איתנו בסיטואציה לא קלה", אמר סארי לאחר המשחק מול מילאן. "הוא עשה ככל שביכולתו כדי לשחק, אבל ראיתי שהוא לא במיטבו וחשבתי שיהיה הכי טוב להחליף אותו. זה טבעי ששחקן יתעצבן לעזוב את המגרש, במיוחד כשהוא עבד כל כך קשה כדי לשחק".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן יובנטוס. רויטרס
יתנצל? רונאלדו/רויטרס

סארי הסביר ממה סובל רונאלדו ואמר: "בחודש האחרון יש לו בעיה קטנה בברך, הוא נפצע באימון וסובל מכאבים. הפציעה שלו משפיעה על ההופעה שלו והוא לא במיטבו כרגע. כל שחקן שמנסה לתת את הכול יתעצבנו בחמש דקות אחרי שהם מוחלפים, אבל מאמנים צריכים להיות מודאגים אם שחקנים לא יכעסו כשהם מוחלפים".

מאוחר יותר, הגיבו בנבחרת פורטוגל לדברים של סארי בביטול וטענו שרונאלדו - שהחל להתאמן עם הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול ליטא ולוקסמבורג - כלל לא פצוע.

"מעולם לא למדתי רפואה, אבל מבחינתי הוא נראה מצוין. הוא בכושר טוב מאוד ומתאמן נהדר. הדבר הכי חשוב זה שהוא פה, כי הוא השחקן הטוב בעולם", אמר שחקן הנבחרת גונזאלו פאסיינסיה.

(עדכון ראשון: 10:49)

עוד בוואלה!

מרגישים את הסוף? התקופה המשונה שעוברת על כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully