וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת ובונה תוכנית: כך גריזמן לא יהפוך ל"קוטיניו החדש"

במסגרת המאמצים לשלב את הכוכב הצרפתי המאכזב בחדר ההלבשה, המועדון ארגן לו "סעודת גיבוש" עם מסי וסוארס. פ.ס.ז' מחכה בפינה?

עריכת וידאו: מתן חדד

גם בברצלונה מתחילים לחשוש מההשתלבות האיטית של אנטואן גריזמן. ב"ספורט" הקטלאני דיווחו הערב (שלישי) עם צעדים מעשיים שנקטה הקבוצה בניסיון לזרז את התאקלמותו - הן על המגרש ועל בחדר ההלבשה - ולמנוע ממנו להפוך לגרסה חדשה של פיליפה קוטיניו, עוד שחקן רכש שהגיע על תקן הבטחה גדולה, אבל התקשה לממש אותה, איבד את תמיכת החברים לקבוצה והקהל, ועזב מבלי להותיר חותם.

על פי הדיווח, התוכנית של ברצלונה כוללת גם מפגשים יזומים בין גריזמן לבין הגרעין המוביל של הקבוצה גם אחרי שעות האימונים או המשחקים. כך, למשל, נולדה ארוחת ערב משותפת של השחקנים הבכירים בברצלונה כולל גריזמן, ליאו מסי, לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס, שמטרתה הבלתי רשמית הייתה להוות "ערב גיבוש" עם הצרפתי המתוסכל. החמישה נפגשו כחלק מחגיגות יום ההולדת ה-30 של אשתו של סוארס במסעדה בברצלונה, שפונתה אך ורק עבורם לרגל המאורע.

שחקן ברצלונה אנטואן גריזמן. GettyImages
זה עדיין לא זה. גריזמן/GettyImages

מאמץ נוסף הוא לשלב את גריזמן גם בסגנון המשחק הייחודי של ברצלונה. בשבועות האחרונים החל גריזמן לעבוד בצורה אישית עם הצוות המקצועי של הקבוצה, כולל המאמן ארנסטו ואלוורדה ועוזריו, על מנת "לספוג את שיטת המשחק של הקבוצה עד הסוף", ולהבין טוב יותר מתי ולאן עליו לנוע על מנת לקבל כדורים במצבים מסוכנים יותר, במיוחד מליאו מסי שמושך הרבה אש.

הדיווחים מגיעים על רקע עוד ועוד שמועות על עתידו של גריזמן. בתקשורת הצרפתית דווח אמש על התעניינות גוברת בגריזמן מצידה של פריס סן ז'רמן, שכבר מתכוננת ליום שאחרי קיליאן אמבפה וסימנה את חברו לנבחרת כיורש פוטנציאלי. על פי הדיווח, פ.ס.ז' עוקבת מקרוב אחרי מצבו של גריזמן בברצלונה ומתכוונת לנצל את הסיטואציה על מנת לפתות אותו להצטרף. בפריס משוכנעים שקיליאן אמבפה מגשש את דרכו החוצה, אחרי שבשבועות האחרונים הוא מתמהמה בכל הקשור להארכת חוזהו, שמסתיים ב-2023. הפחד של פ.ס.ז' הוא שאמבפה מתכוון להצטרף לריאל מדריד, הקבוצה אותה הוא אוהד מילדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully