וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה: "הרגשתי עצוב מאוד, חוויתי אירוע קשה מאוד"

11.11.2019 / 22:53

מגן בית"ר ירושלים דיבר באתר הקבוצה וסיפר על תחושותיו אחרי מה שקרה בחיפה: "שמעתי נהמות וקריאות כמו של קופים. אני עצוב ופגוע. התמיכה מהחברים לקבוצה ומהבעלים עזרה לי מאוד". קימפמבה מפ.ס.ז' שלח חיזוק

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

יממה לאחר התקרית באצטדיון העירוני בחיפה והקריאות הגזעניות שהושמעו לעבר אנטואן קונטה לטענתו, שוחח היום (שני) מגן בית"ר ירושלים עם החלוץ אנתוני וארן בסרטון שהקבוצה העלתה באתר שלה.

קונטה סיפר על האירוע ואמר: "הלכתי להוציא את כדור החוץ במחצית הראשונה ואז שמעתי את הקריאות הגזעניות ונהמות בחיקוי של קופים. אני רוצה להוסיף שהפעם זה עבר את הגבול כי זה כבר קרה בעונה שעברה, אבל אני לא רוצה לקבוע סטיגמה על מדינת ישראל כי אני באמת אוהב את המדינה ואני יודע שזה רק קומץ אנשים, זה לא כולם. אני גם משתדל תמיד להגן על ישראל כשאני מבקר בצרפת כי בצרפת יש להם הרבה סטיגמות על ישראל. באמת חשוב לי להגיד שזו הייתה רק קבוצה קטנה של אנשים ולא כל הקהל".

קונטה סיפר על התחושות שלו: "הרגשתי לא טוב בכלל כי זאת לא הפעם הראשונה שזה קרה לי. זה קרה גם נגד בני יהודה בעונה שעברה. הרגשתי ממש עצוב כי זה אירוע קשה עבורי וזה לא היה נעים בכלל. קיבלתי תמיכה גדולה מהאוהדים, מהחברים לקבוצה ומהבעלים שדיבר איתי אחרי המשחק. הבעלים אמר לי שהוא לצידי בזה. גם בעונה שעברה קיבלתי תמיכה גדולה מכולם. אבל עם כל זה אני לא שוכח ממה שקרה. אני עדיין עצוב ופגוע. התמיכה עושה לי ממש נעים בלב ואני רואה שיש אנשים בסביבה שלי שלא מסכימים עם זה בכלל".

הצרפתי סיפר גם מה גרם לו להישאר על המגרש אחרי האירוע: "החברים מהקבוצה דיברו איתי במהלך האירוע ואמרו לי שזה לא בסדר מה שקרה, שזה בושה וחרפה. אבל הם גם אמרו לי שכדאי לי להתרכז בלנצח במשחק ולהראות להם שאנחנו יותר חזקים מהשטויות האלה ובגלל זה החלטתי להישאר על המגרש. אחרי שעבר יום, אם הייתי עובר את זה שוב, הייתי יורד מהמגרש".

מי ששלח חיזוק לאינסטגרם של קונטה הוא לא אחר מאשר פרסנל קימפמבה מפריס סן ז'רמן, שכתב לו: "אחי, תהיה חזק".

הסטורי שכתב פרסנל קימפמבה לשחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של קימפמבה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"קיבלתי תמיכה גדולה מהאוהדים, מהחברים לקבוצה ומהבעלים שדיבר איתי אחרי המשחק. הבעלים אמר לי שהוא לצידי בזה". קונטה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully