וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "עדיין לא קיבלתי החלטה אם אמשיך"

7.11.2019 / 12:35

אנדי הרצוג שוב סירב להתחייב לעתידו במסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים מול פולין (ב-16.11) וצפון מקדוניה (ב-19.11). "המשחקים הקרובים חשובים בשביל לראות אם למדנו מהטעויות במשחקים הקודמים"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל פלייר. יוסי ציפקיס
יישאר? אנדי הרצוג/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תנסה לתקן את הרושם מהמשחקים האחרונים שלה בקמפיין מוקדמות היורו כשתסיים את הקמפיין עם משחקים נגד פולין באצטדיון טדי (שבת, 16.11) ומול צפון מקדוניה בחוץ (שלישי, 19.11). ישראל איבדה סיכוי מעשי להעפיל ליורו 2020 דרך שלב המוקדמות ותנסה לעשות זאת דרך הפלייאוף בחודש מרץ הבא. בנבחרת נחושים לסיים לפחות במקומות 3-4 והתקווה היא להפתיע את פולין, שכבר הבטיחה את מקומה ביורו.

היום (חמישי) אנדי הרצוג, המאמן שעתידו בנבחרת עדיין לא ברור, ערך מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת המשחקים. "היתה לנו אסיפה טובה מאוד לפני המשחק", אמר המאמן הלאומי, והתייחס לעתידו. "אני אשמח להישאר, אני נהנה מאוד לעבוד עם השחקנים, ומאוד אשמח לקצור את הפירות של הפרוייקט של ווילי רוטשטיינר עם השחקנים עד גיל 22, אבל המצב המשפחתי שלי נשאר אותו דבר. אודיע על החלטתי בהמשך. שני המשחקים שנותרו לנו הם חשובים כדי לראות אם למדנו מהטעויות שעשינו במשחקים הקודמים. אם אחליט לעזוב זה יהיה רק מסיבות משפחתיות".

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. GettyImages
"יש לפולין מספיק חלוצים טובים". רוברט לבנדובסקי/GettyImages

על המשחק נגד פולין אמר הרצוג: "אם לבנדובסקי לא ישחק זה כמובן יהיה לטובתנו, אבל יש להם מספיק חלוצים טובים שיוכלו להעניש אותנו אם נחזור על אותן טעויות שעשינו במשחקים הקודמים".

הרצוג התייחס לטעויות שביצעה הנבחרת במהלך הקמפיין: "בחלק מהמשחקים היו סיטואציות בהן אנחנו רק הגבנו למה שעשתה היריבה. נגד לטביה למשל, היה לנו משחק מצויין אבל השער שספגנו היה בלתי מתקבל על הדעת. השחקנים צריכים ללמוד לצפות מצבים מסוכנים, לשמור על ריכוז ועל אותה רמת אינטנסיביות במשך 90 דקות".

עוד בוואלה!

פורסם סגל הנבחרת: קינדה חזר, סולומון בחוץ, אלמקייס שוב בפנים

לכתבה המלאה
seperator

סגל הנבחרת

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי.

הגנה: טאלב טואטחה, איתן טיבי, אלי דסה, עומרי בן הרוש, סאן מנחם, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, אוראל דגני.

קישור: ביברס נאתכו, דן גלזר, ניר ביטון, יונתן כהן, עילי אלמקייס, נטע לביא, גדי קינדה, בירם כיאל, דולב חזיזה.

התקפה: מונס דאבור, ערן זהבי, שון וייסמן, דיא סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully