וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב מאלבה, ווילבקין: "כל משחק הופך להיות חשוב יותר"

7.11.2019 / 8:24

הצהובים יארחו את הקבוצה הגרמנית במסגרת המחזור השביעי ביורוליג (21:05, ספורט 5), ומקווים להמשיך את המומנטום. הכוכב דרוך: "צריכים להיות עירניים". אאיטו רנסס: "הדבר החשוב מבחינתנו הוא להיות תחרותיים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) כשהצהובים יארחו את אלבה ברלין במסגרת המחזור השביעי. הקבוצה של יאניס ספרופולוס מגיעה למשחק עם ארבעה ניצחונות משישה משחקים, כשכולם הושגו ברצף במחזורים האחרונים, ואילו הגרמנים הפסידו את כל חמשת משחקיהם האחרונים במפעל.

מסיום הניצחון הנוח על עירוני נהריה בתחילת השבוע הבהירו במכבי לשחקנים כי למרות המאזן הלא מחמיא של היריבה הערב, מדובר במשחק מסוכן מאוד שכן כל היריבות שלהן אלבה הפסידה בתקופה האחרונה הן מועמדות לגיטימיות להגעה לפיינל פור. המסר חלחל לשחקנים שבכל הזדמנות מאז מדברים על הקושי של ההתמודדות נגד אלבה והידיעה שבלי ביצוע מושלם של תוכנית המשחק, הם עלולים לצאת עם הפסד ביתי לא צפוי.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא להרפות. ווילבקין/ברני ארדוב

"המאמן הסביר לנו מה צריך לעשות בצורה מאוד מפורטת כדי לעצור את אלבה הגנתית", שיתף סקוטי ווילבקין את תוכנית המשחק של הצהובים לקראת הערב, "אלבה היא קבוצה מסוכנת עם כמה סקוררים שיכולים לקלוע 15 נקודות בכל ערב, אז אנחנו צריכים להיות עירניים לגבי כל השחקנים שעל המגרש. זה לא משחק יותר חשוב כי אנחנו פייבוריטים, הוא יותר חשוב כי כל משחק הופך להיות עכשיו יותר חשוב".

בצד של הקבוצה האורחת מקווים להפתיע בגדול, ומאמינים שבשל העובדה שהלחץ נמצא על מכבי, הם מסוגלים לייצר משחק איכותי. "אנחנו מפסידים משחקים ביורוליג, אבל נשארים תחרותיים, וזה בשבילי הדבר הכי חשוב", אמר המאמן אאיטו אנסס לקראת המשחק, "הרעיון שלנו הוא לבוא במנטאליות הנכונה לכל משחק ולנסות להשתפר תוך כדי המשחקים, בגלל שיש כל כך הרבה מסעות ומשחקים שאין לנו זמן להתאמן. בהתחשב בעובדה שאנחנו משחקים בליגה הטובה באירופה, אני לא מודאג אם ננצח או נפסיד. הדבר החשוב הוא לשחק את המשחקים, להשאר בפוקוס ולהשתפר בכל משחק".

עוד בוואלה!

מומחי הדראפט של ארה"ב: "ספק אם לדני אבדיה יש פוטנציאל להפוך לכוכב NBA"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully