וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "נבנתה פה קבוצה כדי שלא יהיו ירידות בתקופה של עומס"

5.11.2019 / 8:15

קפטן מכבי תל אביב מרוצה מהריצה של קבוצתו ומתכונן לקראת העומס הצפוי החל מהשבוע הבא: "המאמן נותן לכולם לשחק". ספרופולוס ופרנקו ערכו שיחת הבהרה לאחר התקרית ביניהם

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שיחק היטב לעיני הג'נרל מנג'ר של OKC. אבדיה/דני מרון

המומנטום הנהדר של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה נמשך אמש (שני) עם ניצחון ביתי נוח 65:86 על עירוני נהריה שהעלה את הצהובים למאזן של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בליגת העל. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, שהגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות גדולים בשבוע שעבר על הפועל ירושלים, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, פתחה את המשחק בהיסוס, פיגרה 7:0, אלא שלאחר פסק זמן של המאמן היווני שינתה כיוון והשתלטה על ההתמודדות.

ג'ייק כהן, שלא מקבל הזדמנויות נכון לעכשיו ביורוליג, הוביל את קלעי הצהובים עם 14 נקודות, כשדני אבדיה מוסיף 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים לעיני הג'נרל מנג'ר של אוקלהומה סיטי ת'אנדר סם פרסטי. בסיום נראה המחנה של אבדיה די מחויך, וזאת לאחר שבוע פחות טוב שעבר על הכישרון הצעיר של הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יצא מחויך בסיום. ספרופולוס/דני מרון

"תמיד יש אתגרים, אנחנו מנסים לגשת לכל משחק באותה הצורה, התחלנו עם פחות אנרגיה מהרגיל, אבל ידענו לצאת עם הניצחון", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו בסיום והתייחס ליכולת של הקבוצה להסתדר ללא סקוטי ווילבקין שקיבל מנוחה, "אנחנו צריכים בכל משחק לתת לשני שחקנים לנוח, האחריות היא עלינו להרים את רמת המשחק שלנו, כל אחד צריך לעשות הכי טוב שהוא יכול לעזור לקבוצה לנצח".

על המשחק העיבה תקרית בסיום בין מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס למאמנה של עירוני נהריה דני פרנקו. לטענתו של ספרופולוס נכנס פרנקו לפרקט בזמן זריקה של אחד משחקני קבוצתו והפריע לו בקליעה. מאמן נהריה הכחיש את המקרה, וטען שגם אין לכך תיעוד. מנהל מכבי עמי ביטון דאג בסיום לערוך שיחת הבהרה בין השניים שיצאו מחויכים בסיום.

הקבוצה תחזור כבר להתאמן לקראת המשחק נגד אלבה ברלין ביום חמישי, במטרה להמשיך את הריצה הנפלאה ביורוליג. המשחק מול אלבה יהיה האחרון בסדרה המרווחת יותר של מכבי, שהחל מיום ראשון הקרוב תיכנס לשישה משחקים ב-13 ימים. "אנחנו מתכוננים מתחילת העונה לסדרה של משחקים כמו שמחכה לנו, המאמן נותן לכולם לשחק ועושה עם זה עבודה טובה", התכונן דיברתולומאו לרצף שמעבר לפינה, "נבנתה פה קבוצה בשביל שלא יהיו ירידות בתקופות כאלה של עומס. כולם צריכים להיות מוכנים ולהרים את רמת המשחק שלהם. אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: ספרופולוס ביקר את פרנקו, שהודה: "זו אחת הקבוצות הטובות באירופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully