וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ספרופולוס ביקר את פרנקו, שהודה: "זו אחת הקבוצות הטובות באירופה"

4.11.2019 / 23:25

מאמן הצהובים טוען שפרנקו שוב נכנס לתחומי המגרש והפריע לשחקניו לזרוק במהלך הניצחון על נהריה. המאמן המפסיד: "זה שאריות מהשנתיים האחרונות, סיפורים ודם רע שאין לי חלק בו"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

הכושר הנפלא של מכבי תל אביב נמשך. הצהובים השיגו הערב (שני) ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות ושמרו על מאזן מושלם בליגת העל, אחרי שהביסו 65:86 את עירוני נהריה ביד אליהו. זמן קצר לפני שהקבוצה נכנסת לתקופה מתישה שתכלול שישה משחקים ב-13 ימים, ניצל המאמן יאניס ספרופולוס את המשחק הנוח כדי להכניס לעניינים כמה שחקנים שלא זכו לדקות רבות לאחרונה, ועל הדרך העניק מנוחה לסקוטי ווילבקין ואותלו האנטר.

ג'ייק כהן (14 נקודות), אלייז'ה בריאנט (12) וג'ון דיברתולומאו (10 ו-5 אסיסטים) בלטו, ודני אבדיה הלהיב לעיני ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סיטי סם פרסטי שהגיע במיוחד ארצה כדי לצפות בו מקרוב, וראה אותו מוריד חלודה עם 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס/דני מרון

בסיום המשחק נרשמה תקרית קלה בין מאמני הקבוצות, כשיאניס ספרופולוס העיר הערה למאמן נהריה דני פרנקו. היה זה כשפרנקו בא ליווני ללחוץ לו את היד בסיום, וספרופולוס טען שפרנקו נגע בשחקן של מכבי תל אביב כשהוא זרק ושנכנס לתחומי המגרש, "כפי שעשה גם בשנה שעברה", לדברי מאמן הצהובים.

"אני לא רוצה לדבר על מה שקרה עם פרנקו", אמר מאמן האלופה, "אנחנו מכירים הרבה שנים, דיברתי איתו לפני שבאתי למכבי. הוא אחד המאמנים הטובים בליגה. אמרתי לו שהוא ניסה לגעת בשחקן שלנו מאחורה כשהוא זרק לשלוש, וזה לא בסדר. זה קרה גם בעונה שעברה".

פרנקו הכחיש. "הלכתי ללחוץ ליאניס את היד, הוא טען שנגעתי בשחקן שלהם בזריקה, לא זכור לי דבר כזה", טען מאמן המפסידה, "בדקתי גם בערוץ הספורט, לא מצאו דבר כזה. מכיר אותו כבר הרבה שנים ומעריך אותו. זה שאריות מהשנתיים האחרונות, סיפורים ודם רע שאין לי חלק בו. צר לי בשבילו, אם נכנסתי למשהו, זה לא היה בכוונה, מי שחושב אחרת, אין לי דרך לשכנע".

על ההפסד אמר פרנקו: "בסוף בהרבה דקות לא נכנסנו עם מספיק שחקנים למשחק כדי להיות קבוצה שתאיים על הניצחון. מכבי של היום, יש פער בינה לבין הליגה. צריך לתת להם קרדיט גם על זה. הייתי פה בהמון משחקים, צריך להתעלות עם כולם כדי להיות פה במשחק עד סופו, וזה לא קרה.
יש לנו הרבה שחקנים שיודעים להיות קשוחים, יודעים לשמור טוב, ולכן אני לא מקיש מהמשחק הזה יותר מדי דברים הלאה, רק מאוכזב על הרבה סלים קלים שקיבלנו, שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות באירופה".

טוני גפני: "מכבי משחקת כדורסל ממש טוב כרגע, הם מענישים אותך ברגע שאתה נרגע. נרגענו להרבה רגעים היום, הם מבצעים ממש טוב וממש עמוקים. צריך לתת להם קרדיט, צריך לחבר 40 דקות מולם, ואם אתה לא, אתה מפסיד לפחות ב-20. מגיע להם את כל הקרדיט, הם משחקים כמו מכונה משומנת. כשאתה נרגע לרגע, הם הורגים אותך".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 65:86 את נהריה ושמרה על מאזן מושלם בליגה

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"בדקתי גם בערוץ הספורט, לא מצאו דבר כזה". פרנקו/דני מרון

יאניס ספרופולוס אמר על הניצחון של קבוצתו: "היה לנו משחק טוב מאוד היום, חטפנו 65 נקודות בלבד, בהתקפה הנענו את הכדור טוב, היה בינינו חיבור טוב. יכולנו להמנע מכמה איבודים, אבל בכללי אני מרוצה מאיך ששיחקנו. שיחקנו מול קבוצה עם איכות, ועצרנו שניים מהשחקנים החשובים שלהם על סקור נמוך. אחרי הרבע הראשון התחלנו לשמור טוב יותר.

"לא חושב שבאנו עם בעיה של אנרגיה, הייתה בעיה של ריכוז. לקחתי פסק זמן מוקדם, ב-8 דקות מאז פסק הזמן הם קלעו רק 7 נקודות. פתחנו פער קטן ועד המחצית הגדלנו את זה לפער דו ספרתי. יש לנו הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, כמו איבודי הכדור. כמו מהירות ההתקפה והביצוע. צריך שיהיה לנו יותר דקות בקצב התקפי טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully