וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 65:86 את נהריה ושמרה על מאזן מושלם בליגה

4.11.2019 / 23:01

הצהובים המשיכו בכושר הנפלא ועלו לשמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות עם ניצחון ביתי קליל. דני אבדיה (10 ו-7 ריבאונדים) בלט לעיני ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סיטי

הכושר הנפלא של מכבי תל אביב נמשך. הצהובים השיגו הערב (שני) ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות ושמרו על מאזן מושלם בליגת העל, אחרי שהביסו 65:86 את עירוני נהריה ביד אליהו. זמן קצר לפני שהקבוצה נכנסת לתקופה תובענית שתכלול שישה משחקים ב-13 ימים, ניצל המאמן יאניס ספרופולוס את המשחק הנוח כדי להכניס לעניינים כמה שחקנים שלא זכו לדקות רבות לאחרונה, ועל הדרך העניק מנוחה לסקוטי ווילבקין ואותלו האנטר.

ג'ייק כהן (14 נקודות), אלייז'ה בריאנט (12) וג'ון דיברתולומאו (10 ו-5 אסיסטים) בלטו, ודני אבדיה הלהיב לעיני ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סיטי סם פרסטי שהגיע במיוחד ארצה כדי לצפות בו מקרוב, וראה אותו מוריד חלודה עם 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 14, אלייז'ה בריאנט 12, דני אבדיה (7 ריבאונדים, 26 דקות) וג'ון דיברתולומאו (5 אסיסטים) 10 כל אחד,טיילר דורסי 9, קווינסי אייסי ועומרי כספי 8 כל אחד, טאריק בלאק 6, יובל זוסמן 5, נייט וולטרס 4.

קלעו לעירוני נהריה: ג'רל מקניל 17, ג'ף אדריאן 14, טוני גפני 11, דומיניק ווטרס 7 (7 אסיסטים), טראוויס ווריק וניב משגב 5 כל אחד, איגור קולשוב 2.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קלי קלות. ג'ייק כהן/דני מרון

מהלך המשחק

יאניס ספרופולוס העלה חמישייה ניסיונית עם טיילר דורסי ודני אבדיה שפתחה את המשחק בצורה מהוססת ומבולבלת, ונהריה ניצלה זאת כדי לעלות ל-0:7 מהיר. טאריק בלאק הגיב בשש נקודות זריזות, ויחד עם דאנק של אבדיה המהפך הושלם והביתיים עלו ל-11:12. קווינסי אייסי וג'ייק כהן עלו היטב מהספסל, ועד סיום הרבע הראשון עלתה מכבי תל אביב ליתרון 14:20.

אלייז'ה בריאנט היה האיש ההתקפי של מכבי תל אביב בפתיחת הרבע הרביעי, אבל ג'ף אדריאן המשיך להצטיין בצד השני, ושש דקות לירידה למחצית צימק ל-26:25 עם ארבע נקודות רצופות. החל מאותו רגע הצהובים השתלטו לגמרי על העניינים: עומרי כספי התעורר, טיילר דורסי חימם את הידית, ויחד עם פעולות יפות של דני אבדיה לעיני GM אוקלהומה סיטי סם פרסטי, הצהובים ירדו למחצית ביתרון דו ספרתי, 31:41.

ג'ף אדריאן שמר את נהריה בתמונה בתחילת המחצית השנייה, אבל דני אבדיה המשיך לצבור נקודות וריבאונדים, ועם ארבע נקודות רצופות החזיר את היתרון של מכבי תל אביב לדו ספרתי, 46:56, שתיים וחצי דקות לתום הרבע. הצהובים הגיעו ליתרון שיא של 14 נקודות, והובילו בסיום הרבע השלישי 50:62.

הרבע האחרון היה גארבג' טיים ממושך. ג'ייק כהן לקח פעם נוספת על הדוושה והיתרון של הצהובים המשיך לצמוח, ובזמן שנותר נהריה בעיקר ניסתה להפסיד בכבוד. 65:86 למכבי תל אביב בסיום.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "כששחקן רואה שהמאמן הוגן, הוא רוצה לעשות מה שהוא אומר לו"

לכתבה המלאה

ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סיטי סם פרסטי הגיע כדי לצפות מקרוב בדני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully