וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מציגה: שני משחקים תוך 24 שעות - אחד באנגליה ואחד בקטאר

רבע גמר גביע הליגה של המרסיסיידרס נקבע ל-17 בדצמבר, יממה לפני חצי גמר אליפות העולם לקבוצות. מאנה חושף: מה קלופ אמר לנו לפני המהפך מול ברצלונה

רויטרס

בווידאו: ליברפול חוגגת זכייה בליגת האלופות

לא פעם, מתלוננים מאמני קבוצות הצמרת באנגליה על עומס משחקים. במקרה של יורגן קלופ וליברפול, כל תלונה תהיה לגיטימית לאור הלו"ז שנוצר להם בחודש הבא: ב-17 בדצמבר יפגשו את אסטון וילה במסגרת רבע גמר גביע הליגה האנגלי, כך נקבע היום (שלישי), ולמחרת כבר ייאלצו לשחק בקטאר במסגרת חצי גמר אליפות העולם למועדונים.

המשמעות: קלופ ייאלץ לבחור שני סגלים שונים לגמרי לצמד המשחקים. בשמינית גמר גביע הליגה הציב המנג'ר הגרמני ארבעה שחקני רוטציה (אדם ללאנה, דיבוק אוריגי, ג'יימס מילנר ואלכס אוקסלייד צ'מברליין) לצד הרכב צעיר מאוד וכך ככל הנראה יעשה גם ברבע הגמר, בלית ברירה.

"אנחנו רוצים להודות להתאחדות האנגלית על המאמצים לסייע לנו", אמרו בליברפול. "דובר על תאריכים שונים למשחק, אבל לא הצלחנו למצוא כאלה". בין היתר, הציעה אלופת אירופה לשחק את משחק רבע הגמר שלה בתאריך בו יועד להתקיים חצי גמר המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה.

שחקני ליברפול, וירג'יל ואן דייק, סאדיו מאנה. GettyImages
עומס כזה לא זכור. ליברפול חוגגת/GettyImages

סאדיו מאנה, שעבור רבים נחשב למועמד בכיר לזכות בתואר כדורגלן השנה של 2019, ערך ראיון ל"פראנס פוטבול" ובו דיבר גם על ההצלחה שלו ושל ליברפול, על היחסים עם מוחמד סלאח על רקע השמועות למתיחות ביניהם, ועל המהפך הדרמטי מול ברצלונה בחצי הגמר.

על יורגן קלופ: "הסוד שלו, אני חושב, זה להיות האבא של הקבוצה. בינינו, הכל ישר התחבר בקליק. כולנו אוהבים אותו כמו אבא, ויראים ממנו כמו אבא. יש לו חלק גדול בחיים שלי, ולא רק בכדורגל. הוא אדם גדול. אני בוטח בו בעיניים עצומות, כמו כל חדר ההלבשה, לדעתי. הוא יכול להתערב לך בחיים ברמה אינטימית. מאחר שהוא גר לידי, אני צריך להיזהר (צוחק).

"הוא תמיד יודע לשמור על מרחק נכון, ולפעמים הוא גם יודע להפתיע אותנו, כמו בשנה שעברה, במשחק הגומלין מול ברצלונה בליגת האלופות. 'הי חבר'ה, יש לי חדשות טובות בשבילכם'. היינו בשקט, והוא אמר: 'כן, החדשות הטובות הן שברצלונה זו קבוצה שמשחקת, ואנחנו אוהבים קבוצות כאלה. אתם תראו, אנחנו הולכים להגיע לגמר'. זו הייתה הדרך הכי טובה להוריד את הלחץ".

על מוחמד סלאח: "פשוט חלוץ מטורף. שחקן יוצא מהכלל, שיודע לעשות הכל. היו לנו כמה פעמים חוסר הסכמות, אבל זה עדיין תענוג לשחק לצדו, כי אני מרגיש שאנחנו מדברים באותה שפת כדורגל. הוא יותר מחבר עבורי, הוא אח. לאחרונה לא היה לו קל כי הוא עבר פציעה, אבל אני יודע שהוא יחזור למיטבו כי הוא עובד כל כך קשה. הוא צריך לשפר קצת את האנגלית שלו כדי שיהיה יותר מובן לכולם, אבל האפשרות לבטוח בו כחבר בקבוצה, לזה אין מחיר. יש בזה משהו מרגיע".

על ג'יימס מילנר: "הוא המקצוען הכי גדול שראיתי בחיים שלי. בכל יום הוא מגיע למגרש האימונים הרבה לפני כולם, כדי לסדר את כל הפרטים הכי קטנים. במקביל, הוא זה שאחראי על הקנסות על האיחוריםץ זה התפקיד שלו, זה קשה".

עוד בוואלה!

זהב טהור: יוכין מסביר מדוע מאנה ראוי לכדור הזהב

לכתבה המלאה
סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
"קלופ? כולנו אוהבים אותו כמו אבא, ויראים ממנו כמו אבא". מאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully