וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ "לא אוהב" את דברי גווארדיולה: "סאדיו מאנה לא צוללן"

מאמן ליברפול הגיב לדברי מאמן סיטי שרמז להתחזויות מצד החלוץ: "אין לי מצב רוח לדבר עליהם". באנפילד כבר מכינים לפפ את התגובה המושלמת

עריכת וידאו: מתן חדד

גם ליברפול וגם מנצ'סטר סיטי ישחקו במחזור הקרוב של ליגת האלופות, אולם ברור לכל שתהיה זו רק הכנה לדבר הגדול באמת: מפגש ראש בראש בין שתי הטוענות לכתר באנגליה ביום ראשון הקרוב באנפילד.

את הירייה הראשונה בדו קרב ירה פפ גווארדיולה, שרמז שכוכב ליברפול סאדיו מאנה הוא מתחזה סדרתי ואף טען ש"מדי פעם הוא צולל ברחבה".

היום (שני), לקראת משחק הבית של ליברפול נגד גנק בליגת האלופות, התייחס יורגן קלופ לאמירה של יריבו על הקווים, שבימים האחרונים מככבת בכותרות בממלכה.

"אין לי מצב רוח לדבר על מנצ'סטר סיטי עכשיו", אמר קלופ. "לא יכול להגיד שאני אוהב את האמירות של גווארדיולה על השחקנים שלי, למרות שלדעתי הוא לא התכוון לסאדיו באופן אישי אלא דיבר באופן כללי יותר. בכל מקרה, סאדיו לא צוללן. רחוק מזה. בפנדל נגד אסטון וילה היה מגע בינו לבין הבלם. אולי זה לא היה פנדל, אבל בטוח שהיה מגע".

כך או כך, באנפילד כבר מכינים את התגובה המושלמת לפפ גווארדיולה. באנגליה דווח שאוהדי ליברפול פנו אישית למאנה ודרשו ממנו לחקות את חגיגת הצלילה המפורסמת של לואיס סוארס בדרבי נגד אברטון ב-2012 - זאת בתנאי שימצא את הרשת נגד סיטי בראשון, כמובן. בכל מקרה, אם מאנה יכבוש אלפי אוהדים צפויים לחקות את חגיגת הצלילה ההיא של סוארס, שבוצעה בתשובה מופגנת לדברי מאמן אברטון בזמנו דייויס מויס, שהגדיר את סוארס כ"צוללן" לפני הדרבי בזמנו.

סאדיו מאנה מתחבק עם מוחמד סלאח, שחקני ליברפול. רויטרס
יחקה את לואיס סוארס? סאדיו מאנה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully