וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מתכונן למשחק העונה מול ליברפול ומבקר: "סאדיו מאנה צולל"

אחרי הקאמבק הדרמטי של אלופת אירופה, מאמן מנצ'סטר סיטי מחמיא לווינריות של ליברפול ("אופי, לא מזל") אבל גם "יורה את הירייה הראשונה" לקראת המאבק, כולל עקיצה וביקורת על הסנגלי

אימג'בנק GettyImages

אחרי המחזור הסוער אתמול (שבת) בפרמיירליג, אין פלא שחובבי הכדורגל בכל העולם כבר מחכים ליום ראשון הבא. ב-10 בנובמבר, בשעה 18:30 שעון ישראל, ליברפול תארח את מנצ'סטר סיטי באנפילד לקרב בין הראשונה לשנייה בליגה האנגלית הבכירה, בקרב ישיר בין שתיים מהקבוצות הטובות בעולם, וככל הנראה שניים מהמאמנים המוערכים בעולם. אתמול גם ליברפול וגם מנצ'סטר סיטי נקלעו לפיגור, והצליחו להוכיח שיש להן לא רק איכות - אלא בעיקר אופי.

ליברפול הצליחה לשמור על פער 6 נקודות מסיטי למרות שפיגרה מול אסטון וילה 1:0 עד לדקה ה-87, עד שאנדי רוברטסון (87) וסאדיו מאנה (94) הפכו. סיטי פיגרה בבית 1:0 מול סאות'המפטון, אבל ניצחה משערים של סרחיו אגוארו קייל ווקר בדקות הסיום.

אחרי המשחק מאמן האלופה פפ גווארדיולה התייחס לליברפול ולשחקניה, ו"ירה את הירייה הראשונה" במאבק הפסיכולוגי בין הקבוצות כשאמר שסאדיו מאנה נוהג "לצלול". גווארדיולה נשאל על האופי שהפגינו ליברפול ומאנה בקאמבק הדרמטי, ואמר: "זה כבר קרה הרבה פעמים בשנים האחרונות, מה שליברפול עשתה, זה כי מאנה הוא כישרון מיוחד. לפעמים הוא צולל, לפעמים יש לו את הכישרון לכבוש שערים מדהימים בדקה האחרונה. הוא כישרוני".

סיטי לא ניצחה באנפילד בליגה מאז 2003. היא תגיע למשחק ביום ראשון בידיעה שהפסד יציב אותה מרחק 9 נקודות מהקבוצה ממרסיסייד. גוארדיולה אמר על הווינריות של ליברפול ש"אם זה היה קורה פעם אחת, או פעמיים, אפשר להגיד 'היה לנו מזל, היה לנו מזל', אבל בשתי העונות האחרונות זה קרה המון המון פעמים - יש להם אופי ייחודי כדי לעשות את זה".

שחקן ליברפול, סאדיו מאנה. רויטרס
על הכוונת. מאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully