וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עם ניצחון ראשון העונה, בכורה חלומית ללנזל סמית' ג'וניור

האורחת ברחה לקראת סיום המחצית הראשונה ולא הביטה לאחור. 25 נקודות לרכז החדש של בית הלחמי. 15 נקודות לים מדר. הופעה פושרת לג'סטין טילמן בגלבוע

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
סוף סוף ניצחון בכורה. בית הלחמי/קובי אליהו

ברכות להפועל תל אביב, שלאחר פתיחת עונה רעה עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים, השיגה ניצחון בכורה לעונת 2019/20, 68:85 על גלבוע/עליל. מעבר לניצחון, מסתמן כי האורחת יכולה להיות מרוצה מכך שסוף סוף מצאה את הרכז שכה חיפשה. לנזל סמית' ג'וניור שערך הופעת בכורה אצל הקבוצה של אריאל בית הלחמי, נתן משחק חלומי כשקלע 25 נקודות עם 6 מ-11 לשלוש וסחף את חבריו לניצחון המשכנע. ג'סטין טילמן שנבחר לשחקן המצטיין של חודש אוקטובר, התקשה מאוד הערב ולא הצליח למנוע הפסד בכורה של קבוצתו העונה.

טרם פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לאריאל בית הלחמי, מאמנם בשנים האחרונות ולחואקין שוכמן שתיפקד כקפטן גלבוע/גליל.

קלעו לגלבוע/גליל: אדגר סוסה 21 נקודות ו-5 איבודים, ג'סטין טילמן 12 נקודות ו-15 ריבאונדים, ג'אמר גלי (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 11 נקודות, יפתח זיו 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ארוויס ורנדו 8 נקודות ו-7 ריבאונדים, נתנאל ארצי 5 נקודות, גיל בני 2 נקודות, עמית גרשון (9:35 דקות) ועידו פליישר (5:22 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: לנזל סמית' ג'וניור (6-11 לשלוש, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים) 25 נקודות, ים מדר 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, תומר גינת 13 נקודות, דימיטריוס טרידוול 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, אלישי כדיר 8 נקודות ו-6 ריבאונדים, מארק ליונס (2 מ-10 מהשדה) וג'ורדן המילטון (3 מ-9 מהשדה) 6 נקודות כ"א, שחר לזר 2 נקודות, איתי בנימין (דקה) שותף ולא קלע

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התפוצצו. תומר גינת/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח באיחור של כ-25 דקות בעקבות תאונה בכביש 6 שגרמה לעיכוב של השופטים ואוהדים. שתי הקבוצות הלכו פנימה בפתיחה. ג'רוויס ורנאדו העלה את המארחת ליתרון ראשון, אך האורחים ענו ב-0:8 מהיר. הפועל תל אביב הפעילה לחץ בפתיחה על שחקן חודש אוקטובר ג'סטין טילמן, וג'רוויס ורנאדו ואדגר סוסה היו אלה שדאגו להשאיר את גלבוע צמודה לאורחת בפתיחה.

ג'רמאר גלי עלה מהספסל אצל המארחים והעלה את הקצב אצל גלבוע. שלשות שלו ושל סוסה הריצו מיני בריחה של הקבוצה של ליאור ליובין ושתי דקות לסיום הרבע זה 12:20 לגלבוע/גליל. מארק ליונס צינן מעט את ההתלהבות המקומית עם שתי שלשות ובסיום הרבע יתרון מינימלי למארחים, 19:20.

רבע 2:

טרידוול וגינת דאגו להחזיר את היתרון לאורחים בפתיחת הרבע השני. אלישי כדיר קבע 25:27 להפועל תל אביב לאחר שהתוצאה נתקעה על 25:25 למשך זמן מה. שתי הקבוצות העלו את רמת האגרסיביות מה שהתבטא בכמות השריקות לעבירות, וגם בכמות ההחטאות. ים מדר קבע 32:29 לאורחים עם נקודות בכורה מהעונשין. הפועל תל אביב המשיכה ללחוץ ונקודות של כדיר במתפרצת הורידו את שתי הקבוצות לפסק זמן ב-31:40 להפועל תל אביב. גלבוע/גליל התקשתה לקלוע ברבע השני, והאורחת ירדה למחצית ביתרון 31:42.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "כששחקן רואה שהמאמן הוגן, הוא רוצה לעשות מה שהוא אומר לו"

לכתבה המלאה
אדגר סוסה שחקן הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
משחק טוב שלו לא עזר לגלבוע. אדגר סוסה/ברני ארדוב

רבע 3:

אדגר סוסה קלע מהקו, ולמעשה זו היתה הפעם הראשונה במשחק שהמארחת עמדה על קו העונשין. הפועל תל אביב הראתה קשיחות בפתיחת הרבע ולא איפשרה לגלבוע להתקרב. ג'סטין טילמן וג'ראמר גאלי, כוכבי המחזור הקודם של גלבוע/גליל קיבלו תשומת לב מיוחדת והתקשו לקלוע. אדגר סוסה לעומת זאת שמר את חבריו במשחק וצימק את ההפרש לחד ספרתי - 48:39. טילמן המשיך להיראות רע, איבד כדורים והחטיא וטרידוול ניצל זאת כדי לקבוע 39:52 לאורחים.

גלבוע הגבירה את רמת האינטנסיביות וצימקה את ההפרש בחזרה לשבע. מארק ליונס ביצע עבירה רביעית כדקה וחצי לסיום הרבע, אך לנזל סמית' ג'וניור החזיר את ההפרש לדו ספרתי עם שלשה, ולאחר מכן עם אסיסט נפלא לים מדר. 49:62 להפועל תל אביב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

לנזל סמית' ג'וניור קלע שתי שלשות נהדרות בפתיחת הרבע וקבע הפרש שיא של 19 הפרש - 49:68 לאורחים. איזו בכורה נהדרת לגארד החדש של בית הלחמי. גם כשהפועל תל אביב החטיאה הריבאונדים נפלו לידיים של שחקניה, וגם ניסיונות של גאלי וטילמן לצמק את ההפרש לא עזרו אל מול סמית' ג'וניור המצויין שקבע 55:75 ארבע וחצי דקות לסיום, ונראה שלאחר פתיחת עונה קשה הפועל תל אביב מצאה את הרכז שחיפשה. 68:85 בסיום להפועל תל אביב, שרושמת ניצחון בכורה העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully