וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברות ההערכות שלואיס סוארס לא יגיע לישראל, ריקי פוץ' יעזוב בינואר?

בספרד מעריכים שחלוץ נבחרת אורוגוואי עלול להיעדר כחודש, ברצלונה תעדיף שלא ישחק בבלומפילד. הקשר הצעיר מאוכזב ממעמדו

מתוך יוטיוב

בווידאו: ריקי פוץ' מככב בברצלונה ב'

ברצלונה עדיין לא הודיעה באופן רשמי כמה זמן ייעדר לואיס סוארס מהמגרשים, אולם בספרד מעריכים כי הפציעה שספג מול לבנטה מזכירה את זו שספג מוקדם יותר העונה. אז, נפגע החלוץ ב-16 באוגוסט ושב לכר הדשא קצת פחות מחודש לאחר מכן, ב-14 בספטמבר מול ולנסיה.

כרגע ברור לכל שסוארס יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של אלופת ספרד - מול סלביה פראג בליגת האלופות באמצע השבוע, ומול סלטה ויגו ביום שבת הבא. בו בזמן, קיים ספק גדול לגבי שיתופו במשחק מול נבחרת ארגנטינה בבלומפילד ב-18 בנובמבר, כמו גם במשחק הידידות מול הונגריה, שלושה ימים קודם לכן.

החלוץ אמנם נכלל בסגל שפרסם אוסקר טבארס לצמד המשחקים, אולם הוא עלול להיגרע ממנו בקרוב. "באורוגוואי לא יאיצו בו, ברצלונה מקווה שהוא לא ישחק כדי שיוכל לקבל את הטיפול הראוי", נכתב ב"ספורט" הקטלאני. "ברצלונה מקווה שיחלים עד המשחק מול לגאנס ב-24 בנובמבר, אבל המטרה האמיתית היא שיגיע ב-100 אחוז למשחק מול בורוסיה דורטמונד שלושה ימים לאחר מכן".

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. רויטרס
הכל יתברר בימים הקרובים. סוארס/רויטרס

ריקי פוץ' נחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר שהצמיחה ברצלונה בשנים האחרונות, אבל מחסור בדקות משחק עשוי לגרום לו לעזוב את הקטלאנים עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר. הקשר שהוכתר כיורשו של אנדרס אינייסטה מככב בברצלונה ב', אולם בעוד קרלס פרס ואנסו פאטי זכו לדקות משחק מרובות מארנסטו ואלוורדה, הוא נותר בקבוצה המשנית.

"אני רוצה לקבל יותר דקות, אם הן לא יגיעו, אצטרך לקבל החלטה", אמר הקשר הצעיר. "הליגה השנייה היא ליגת מעבר, רוב השחקנים לא רוצים לשחק בה הרבה שנים אלא להמשיך לרמה גבוהה יותר. אני לא מתאמן עם הקבוצה הראשונה הרבה, בעונה שעברה זה קרה יותר. המזל הוא שבברצלונה ב' אני כל הזמן משחק. נראה מה יהיה".

שחקן ברצלונה ריקי פוץ'. רויטרס
אפילו להתאמן בקבוצה הבוגרת לא יוצא לו. פוץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully