וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה הדהימה את ברצלונה עם 1:3 גדול

מסי כבש ראשון (38), אבל קמפאניה (61), מיוראל (63) וראדיוה (68) השלימו מהפך אדיר ולאחר שאיבדה את סוארס שנפצע והוחלף. דאבור לא שותף ב-1:1 של סביליה מול אתלטיקו. מוראטה (60) איזן יתרון של ואסקס (28). קוסטה החמיץ פנדל (72)

שחקן לבנטה קמפאניה חוגג בין שחקני ברצלונה ארתורו וידאל, ג'רארד פיקה. רויטרס
ניצחון גדול ללבנטה. קמפאניה חוגג בין וידאל ופיקה/רויטרס

המחזור ה-12 בלה ליגה נפתח היום (שבת) והביא איתו הפתעה גדולה, כשברצלונה הפסידה 3:1 ללבנטה ועלולה לאבד את המקום הראשון. מונס דאבור נכלל לראשונה בליגה בסגל, אבל לא שותף ב-1:1 הביתי של סביליה מול ריאל מדריד בקרב הצמרת בפיחואן. ולנסיה חזרה מפיגור במשחק הצהריים וגברה 1:2 על אספניול.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
זה לא היום של האלופה. מסי/AP

לבנטה - ברצלונה 1:3

האלופה הגיעה למשחק החוץ עם עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה ושבעה רצופים בכל המסגרות, אבל שבע דקות מסויטות היממו אותה ועלולות לעלות לה באיבוד הפסגה. הפתעה? בהחלט, אבל זו הפעם השלישית בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שלבנטה מנצחת את ברצלונה בביתה.

הקטלאנים דווקא פתחו היטב: אחרי שתי החמצות של אנטואן גריזמן, הוכשל נלסון סמדו ברחבה על ידי מירמון וליאונל מסי (38) הפציץ פנימה את הפנדל כדי לקבוע 0:1 ולחגוג שער 500 בקריירה ברגל שמאל. שלוש דקות לאחר מכן לואיס סוארס, שנפצע במהלך המחצית הראשונה בשוק ונותר על כר הדשא, כבר לא יכול היה להמשיך והוחלף בקרלס פרס, שבועיים לפני המשחק של נבחרת אורוגוואי מול נבחרת ארגנטינה בבלומפילד.

ואז הגיע המהפך - ואיזה מהפך זה היה. השוויון התרחש בדקה ה-61, כשג'רארד פיקה הרחיק לא טוב, הגנת הקטלאנים לא הסתדרה וקמפאניה ניצל זאת כדי לאזן ל-1:1. שתי דקות חלפו והפעם היה קמפאניה בתפקיד המבשל, כשמצא את בורחה מיוראל וזה בעט נהדר מחוץ לרחבה והשלים מהפך מדהים. ואם במדהים עסקינן, הרי שבדקה ה-68 שוב לא הצליחה הגנת ברצלונה להרחיק, ובעיטה של נמניה ראדויה מהאוויר פגעה בסרג'יו בוסקטס והכניעה את מארק אנדרה טר סטגן כדי לקבוע 1:3 מטורף. בדקה ה-74 מצא מסי את הרשת מקרוב, אולם השער נפסל בטענת נבדל אחרי בדיקת VAR. עד הסיום הצליחו הקטלאנים אך ורק לספוג וצהובים (שישה כאלה היו להם בסך הכל).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אלבארו מוראטה אתלטיקו מדריד. GettyImages
בכושר נהדר. אלבארו מוראטה/GettyImages

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:1

לראשונה העונה: החלוץ הישראלי מונס דאבור נכלל בסגל של סביליה במסגרת הליגה, זאת לאחר שלא היה בסגל בכל 11 המשחקים שקדמו למשחק הביתי מול אתלטיקו מדריד. שתי קבוצות הצמרת האלו הגיעו למשחק בידיעה שברצלונה הפסידה ללבנטה, אך נאלצו לחלק נקודות, מה שהשאיר את הקטלאנים בפסגה לפחות עד המשחק של ריאל מדריד מאוחר יותר.

פרנקו ואסקס הקפיץ את הפיחואן עם שער בדקה ה-28. הארגנטינאי בעט כדור לא חזק שנהדף לא טוב על ידי אובלק. דייגו סימאונה הגיב עם שני חילופים משמעותיים כשהכניס בהפסקה את אריאס וקוסטה במקום למאר וטריפייר. בדקה ה-60 הגיע השוויון. אריאס המחליף הרים כדור טוב למוראטה שנגח פנימה כדי לכבוש את שערו הרביעי בארבעה משחקים. בדקה ה-72 אתלטיקו קיבלה הזדמנות פז להשלים מהפך כשקיבלה פנדל אחרי הכשלה על קוקה ברחבה, אבל ואצ'ליק הדף נפלא פנדל של קוסטה המחליף. בתוספת הזמן מוראטה כמעט השלים צמד כשדחק ממטר פנימה, אבל ז'ול קונדה הבלם עצר את הכדור בין רגליו ממש על הקו והצליח לאחוז בו עד שואלצ'יק התעשת וקלט. הכדור פגע גם בידו של קונדה, אבל השופט התעלם, מערכת ה-VAR לא התערבה וסביליה ניצלה. התיקו הזה טוב בעיקר לברצלונה וריאל מדריד שנותרו לפני סביליה ואתלטיקו שחולקות את מקומות 3 ו-4 עם 21 נקודות לכל אחת.

פרנקו ואסקס סביליה. GettyImages
השער שלו לא הספיק. פרנקו ואסקס חוגג/GettyImages

אספניול - ולנסיה 2:1

מחזיקת הגביע הייתה בתקופה לא טובה, אבל ידעה לחזור מפיגור ולהשיג ניצחון חוץ על חשבון המדורגת לפני אחרונה. מארק רוקה העלה את אספניול ליתרון עם פנדל בדקה ה-31, אבל דני פארחו השווה באותה צורה בדקה ה-69 והחלוץ האורוגוואי מקסי גומס הכריע בנגיחה בדקה ה-80 אחרי הכנה של רודריגו. אספניול עם שישה הפסדי בית ועדיין ללא נקודה כמארחת העונה.

יספר סילסן שוער ולנסיה. GettyImages
סילסן ו-ולנסיה התקרבו לאזור הנעים יותר של הטבלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully