וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי "מאבד את הסבלנות", ואלוורדה מתנדנד, לבנטה מלגלגת

הפרעוש בלחץ אחרי ההפסד, גם בעקבות הפציעה של לואיס סוארס שייעדר כשלושה שבועות. המאמן סופג אש, היריבה ממחישה "מה אפשר לעשות ב-7 דקות", גריזמן עוקץ. התגובות והמספרים

עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 20:39)

דווקא אחרי תקופה מצוינת שלה, ברצלונה הפסידה הערב (שבת) 3:1 בחוץ ללבנטה ורק הודות לנפילות של יריבותיה, היא שמרה על הפסגה. פנדל של מסי סידר לאלופה יתרון (38) והיה נדמה שהקטלאנים משייטים לעבר עוד ניצחון. אלא שהמארחת הגיבה בבליץ שכלל שלושה שערים של קמפאניה, מיוראל וראדויה בתוך שבע דקות.

למרות שבארסה נראתה טוב לפני המשחק הזה, ארנסטו ואלוורדה ספג הרבה ביקורת בתקשורת הספרדית בעקבות ההפסד הזה. ההחלטה להוציא מהסגל את עוסמאן דמבלה ולספסל את סרג'יו בוסקטס גרמה להרמת גבות. "הלחץ סביב ואלוורדה הולך וגובר", ציינו ב"ספורט" הקטלאני, וגם ב"אל מונדו דפורטיבו" טענו ש"המאמן הוא הכתובת הישירה לביקורות". אגב, בארסה הפסידה בשלושת המשחקים העונה שבהם בוסקטס לא פתח - מול לבנטה, גרנאדה ובילבאו.

מעבר להפסד, ברצלונה איבדה היום את לואיס סוארס שנפצע והוחלף בדקה ה-40. האורוגוואי נבדק וכנראה סובל מקרע חלקי בשריר השוק. בכל מקרה, בספרד מספרים שהוא ייעדר שלושה שבועות ובמולדתו מיהרו לציין שהוא ייעדר משני משחקי הידידות של הסלסטה: נגד הונגריה בבודפשט ב-15 בנובמבר ונגד ארגנטינה באצטדיון בלומפילד שלושה ימים לאחר מכן.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
בצרות. ואלוורדה/GettyImages

ואלוורדה הותקף בסיום המשחק ונשאל על ידי העיתונאים המקומיים בצורה ישירה: "האם אתה מתכוון להתפטר מתפקידך אחרי ההפסד?". המאמן ענה: "אני לא חושב על התפטרות ואני לא מרגיש שהשחקנים אכזבו אותי. אנחנו תמיד מגיבים אחרי ביקורת. זה לא יהיה שונה הפעם. עבור היריבות שמשחקות נגדינו, זה המשחק הכי חשוב של השנה. חייבת להיות לנו תשובה לכך".

על ההחלטה להוציא מהסגל את דמבלה: "זו היתה החלטה שלי ולא של אף אחד אחר. הוא יקבל את ההזדמנויות שלו".

אנטואן גריזמן, שפתח בהרכב והיה חלש, אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק במחצית השנייה. אנחנו צריכים ללמוד מזה. ייתכן שזו בעיה מקצועית, בעיה בגישה. זה יכול להיות כל דבר. צריך לעבוד כדי שזה לא יקרה שוב". הצרפתי סוג של עקץ את ואלוורדה כשאמר: "אני לא תופס את כל הטקטיקה מיד. אף אני עובד בהגנה, זה הודות לסימאונה. הוא לימד אותי את כל זה".

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס. רויטרס
אוהדי הכדורגל בישראל יסתדרו בלעדיו. סוארס/רויטרס

ב"מארקה" ציינו בבוקר המשחק ש"הסבלנות של ליאו מסי מתחילה לפקוע", וכתבו: "הוא הבהיר לכל מי שהיה מוכן לשמוע שהוא רוצה שתיבנה השנה קבוצה לאליפות סביבו, אבל בימים כאלה גם הוא מתייאש. מסי הציל את בארסה בהרבה משחקים, אבל לא בכולם. וכשלבנטה כובשת שלישייה, האחריות עליו היא כמעט אפסית".

בצד השני, לבנטה חגגה את הניצחון. ב"אס" ציינו ש"שבע דקות בגן עדן עבור לבנטה היו "שבע דקות בגיהנום מבחינת ברצלונה", כשהכוונה היא כמובן לשבע הדקות במהלכן ספגה בארסה שלישייה. לבנטה חגגה את ההישג המרשים כשהעלתה לאינסטגרם צילום מסך של חיפוש בגוגל בספרדית, "מה עושים בשבע דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully