וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה מרצועת עזה פנתה לארגנטינה ואורוגוואי: "בטלו את הגעתכן לישראל"

בארגנטינה מדווחים שחדמאת רפיח פנתה במכתב רשמי לשתי ההתאחדויות לקראת המפגש ביניהן שצפוי להיערך בבלומפילד ב-18 בנובמבר: "ישראל מנסה להשתמש בספורט כדי להסתיר את הפשעים שהיא מבצעת נגד האנושות"

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
אז יגיעו או לא? סוארס ומסי/AP

בזמן שבישראל חוגגים את קיום משחק הידידות בין ארגנטינה וליאונל מסי לאורוגוואי ולואיס סוארס בבלומפילד ב-18 בנובמבר, ישנם כאלו שהיו מעדיפים אם הוא לא היה נערך בישראל. חמדאת רפיח, קבוצת כדורגל מרצועת עזה, פנתה במכתב רשמי להתאחדויות לכדורגל של ארגנטינה ואורוגוואי, בדרישה שיבטלו את הגעתן לישראל.

"ישראל מנסה להשתמש בספורט כדי להסתיר את הפשעים שהיא עושה נגד האנושות", נכתב במכתב הרשמי. "אנו מבקשים מכן לא לתת לכך יד ולא לאפשר למשחק להתקיים".

לפני מספר חודשים נמנעה כניסתה של חמדאת רפיח למשחק גביע בשכם, בטענה לזיקה לטרור כשגם העתירה שהגישה הקבוצה לבית המשפט נדחתה. חמדאת רפיח זכתה במשחק גמר ליגת העל ברצועת עזה, והייתה אמורה לשחק נגד "מרכז צעירי בלאטה" משכם שניצחה בליגת העל בגדה. התאחדות הכדורגל הפלסטינית הגישה בקשה להיתרים לשחקנים מרפיח, אך ימים אחדים לפני המשחק נמסר להתאחדות כי סורבו 31 מתוך 35 הבקשות. והותרה רק כניסתם של יו"ר המועדון, סגן היו"ר, חובש ושחקן אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully