וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את פנרבחצ'ה 55:67

הצהובים כבר הוליכו ב-22 הפרש אחרי מחצית ראשונה מחרידה של הטורקים, האורחת הורידה ל-5 בלבד אבל לא הצליחה להשלים קאמבק. כספי (13 נקודות), וולטרס (11) ובלאק (10 ו-15 ריבאונדים) סידרו לספרופולוס ניצחון יורוליג שלישי ברציפות

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
הצגה של כספי ומכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב חגגה הערב (רביעי) ניצחון יורוליג שלישי ברציפות, כשניצחה את פנרבחצ'ה 55:67 ביד אליהו. הצהובים היו גדולים על החבורה המסכנה של ז'ליקו אוברדוביץ', שנכנסה להיכל במומנטום רע ויצאה ממנו במשבר של ממש. לאחר פתיחת עונה שכללה שני הפסדים רצופים, יאניס ספרופולוס ושחקניו יוכלו להשלים שבוע חלומי, שהתחיל עם ניצחון על הפועל ירושלים ויסתיים, אולי, גם עם ניצחון על אולימפיאקוס בפיראוס.

הפתיחה היתה מדהימה - האלופה הישראלית לאו דווקא היו בשיאה, אבל פנרבחצ'ה נראתה פשוט איום ונורא, קלעה שש נקודות בלבד ברבע הראשון ו-21 בלבד במחצית הראשונה. ברבע השני סיפקה מכבי תל אביב דקות איכותיות בניצוחם של עומרי כספי וסקוטי ווילבקין, והיתרון רק הלך וצמח עד שהגיע ל-22 נקודות (17:39). האורחת התעוררה לחיים ברבע השלישי וברביעי הורידה את הפער ל-5 נקודות בלבד, אולם דווקא כשהיתה צריכה להשלים את הקאמבק היא שבה להחטיא, לאבד ולטעות. המארחת אמרה תודה, וסגרה עניין בסיומו של משחק מוזר למדי.

קלעו למכבי תל אביב: עומרי כספי 13, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, נייט וולטרס 11 ו-5 אסיסטים, אותלו האנטר 11, טאריק בלאק 10 ו-15 ריבאונדים (7 בהתקפה), סקוטי ווילבקין 9, יובל זוסמן 5, טיילר דורסי 3, ג'ון דיברתולומאו 3, אלייז'ה בריאנט 2, קווינסי אייסי (14 דקות) ודני אבדיה (7 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לפנרבחצ'ה: נאנדו דה קולו 13 ו-6 איבודים, דרק וויליאמס 11, בובי דיקסון 11, לואיג'י דאטומה 9 ו-8 ריבאונדים, יאן וסלי 8, ז'ופרי לוברן 2, לאו וסטרמן 1. קוסטס סלוקאס (21 דקות), ניקולה קאליניץ' (13 דקות) ואחמט דובריוגלו (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
חגיגות ביד אליהו/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אווירה נהדרת בהיכל/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, אלייז'ה בריאנט, עומרי כספי וטאריק בלאק. אחרי שלוש דקות ללא נקודות לקח אוברדוביץ' העצבני פסק זמן, וראה את הנקודות הראשונות של הקבוצה שלו מגיעות אחרי 4:10 דקות. הצהובים ניצלו זאת כדי לעלות ל-2:8, שתי הקבוצות החליפו החטאה בהחטאה, אותלו האנטר תיקן אחת של דני אבדיה עם הטבעה ובסיום רבע ראשון מלא בהחטאות עצרה הגנת מכבי תל אביב את פנר על שש נקודות בלבד, בדרך ל-6:12. הצהובים קלעו ב-37 אחוז ל-2 ו-20 אחוז ל-3, הטורקים ב-22 אחוז ל-2 ו-0 אחוז ל-3.

רבע 2:

טיילר דורסי שעלה מהספסל צלף שלשה וקבע 6:15, ווילבקין הוסיף חמש נקודות רצופות והפך את זה ל-9:20. כספי הצטרף לחגיגה עם חמש נקודות רצולפות משלו - שלשה והטבעה שהקפיצה את ההיכל, בדרך ל-12:28 גדול. פסק הזמן של אוברדוביץ' לא עזר, כספי הרים את האנטר לאלי-אופ יפהפה ומנגד, אחרי 15 דקות (!) השיגה סוף סוף פנר אסיסטי ראשון במשחק. יאן וסלי ספג עבירה רביעית, קאליניץ' חטף עבירה טכנית וההפרש צמח ל-17:39, בדרך ל-21:41 מדהים בסיום המחצית הראשונה. ווילבקין הוביל עם 9 נקודות, וולטרס וכספי הוסיפו 8 כל אחד.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב 57, פנרבחצ'ה 3-: מספרי המחצית הראשונה בהיכל

לכתבה המלאה

רבע 3:

ג'ון דיברתולומאו שלא שיחק במחצית הראשונה צלף מחוץ לקשת וקבע 23:46. הטורקים סוף סוף גילו סימני חיים ושלשה של דרק וויליאמס הורידה ל-47:32, והפעם ספרופולוס הוא זה שלקח פסק זמן. וסלי ודאטומה השלימו ריצת 3:18 וצימק ל-49:41 בלבד. עם העליה לרבע המכריע, עמד היתרון הצהוב על 41:52, אחרי רבע שלישי אותו ניצחה האורחת 11:20.

רבע 4:

וסלי צימק ל-54:46, שמונה דקות לסיום, אבל זוסמן הצליח לעצור את המומנטום הטורקי עם שלשה מהפינה. בובי דיקסון השיב עם שלשה משלו שהורידה ל-57:51, דה קולו הוסיף אחת גם הוא ו-3:45 דקות לסיום עמד היתרון הצהוב על 54:59. דאטומה פספס הזדמנויות לצמק עוד יותר, וסדרת ריבאונדים בהתקפה בניצוחם של בלאק וזוסמן העניקה למארחת אוויר לנשימה, כשהאחרון השלים מתפרצת יפה וקבע 55:65, 50 שניות לבאזר. משם פנר כבר לא חזרה, וזה נגמר ב-55:67 לצהובים.

שחקני פנרבחצ'ה. דני מרון
סלוקאס והחברים נראו איום ונורא/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס. דני מרון
פתיחה מוחצת לצהובים. וולטרס/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
נעלם במחצית השנייה, אבל זה לא שינה. ווילבקין/דני מרון
מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ' עם בובי דיקסון. דני מרון
אובד עצות. אוברדוביץ' עם דיקסון/דני מרון
שחקן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
מחמטוגלו מול ווילבקין/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס צופה בהצגה של שחקניו/דני מרון
שחקן פנרבחצ'ה קוסטס סלוקאס. דני מרון
סלוקאס עולה לסל/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. דני מרון
בלאק מטביע את פנר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully