וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באיירן הפתיעה את מדריד, אולימפיאקוס את צסק"א. בארסה מושלמת

הפסד שלישי רצוף לבלאנקוס - 95:86, הרוסים נחלו הפסד בכורה עם 84:79. ברצלונה נותרה מושלמת עם 77:83 מול ולנסיה

גרג מונרו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מונרו ובאיירן הפתיעו את ריאל מדריד/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים בנוסף למפגש של מכבי תל אביב ופנרבחצ'ה. צסק"א מוסקבה איבדה את מאזנה המושלם עם הפסד ביתי 84:79 לאולימפיאקוס. זניט הצליחה לנצח 70:82 את ז'לגיריס קובנה אחרי הארכה, באיירן מינכן הפתיעה את ריאל מדריד השוקעת עם 86:95, ברצלונה המושלמת נותרה כזו גם אחרי המפגש עם ולנסיה ו-77:83 נגדה.

שחקן צסק"א מוסקבה יוהאנס פויגטמן. מתוך הטוויטר של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
הלך המאזן המושלם. פויגטמן/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של צסק"א מוסקבה

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 79:84

המאזן המושלם של קבוצת הפאר הרוסית הגיע לסיומו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, וכנראה שהחיים ללא וויל קלייברן, שסיים את העונה, הולכים להיות הרבה יותר קשים. מייק ג'יימס פתח היטב והעניק לצסק"א 18:29, אלא שהאורחת חזרה והפכה תוך מספר דקות ברבע השני. במצב של 72:76, דקה וחצי לסיום, צלף ואסיליס ספאנוליס שלשה טיפוסית (בדרך ל-7 נקודות) וסגר עניין, אף שווילי ריד וטיילור רוצ'סטי שהוחתמו השבוע עדיין לא התלבשו. ברנדון פול הצטיין עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, קווין פאנטר הוסיף 16 וניקולה מילוטינוב הסתפק ב-2 בלבד. 19 נקודות של ג'יימס וקייל היינס בצד השני לא הספיקו לרוסים.

באיירן מינכן - ריאל מדריד 86:95

בהחלט ייתכן כי מדובר במשבר עבור הבלאנקוס, שספגו הפסד יורוליג שלישי ברציפות - כולם בחוץ, ולשמחתם, ביום שישי הם יחזרו הביתה ויקוו להתאושש על חשבון אלבה ברלין. המארחת השיגה מרווח ביטחון ברבע השני, עלתה ל-54:65 לקראת סיום השלישי ולא שמטה את ההובלה עד הסיום, בדרך לניצחון שלישי העונה. גרג מונרו הצטיין עם 18 נקודות, דנילו בארתל הוסיף 17 ופטרי קופונן 15. את המפסידה הוליך אנתוני ראנדולף עם 17 ו-10 ריבאונדים, פקונדו קמפאצו הוסיף 16 וילד הפלא עוסמאן גארובה תרם 12 ב-15 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קורי היגינס שחקן ברצלונה. GettyImages
היגינס וברצלונה עם ניצחון חמישי בחמישה משחקים/GettyImages

ברצלונה - ולנסיה 77:83

הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' נותרה היחידה במפעל שעדיין מחזיקה במאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים למרות שבאופן מפתיע זה הלך קשה מאוד דווקא מול הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה במפעל. קורי היגינס הוביל את בארסה עם 20 נקודות (10 מ-12 מהקו), ניקולה מירוטיץ' תרם 17 ו-7 ריבאונדים, אדם האנגה קלע 13 ומסר 6 אסיסטים וברנדון דייויס היה טוב עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים, אלכס אברינס תרם 8 נקודות ו-5 כדורים חוזרים. אצל המפסידה בלט ג'ורדן לויד עם 17 נקודות, בויאן דובלייביץ' קלע 12 וקלט 10 ריבאונדים, מוריס אנדור ופרננדו סן אמטריו הוותיק קלעו 11 כל אחד.

ז'לגיריס קובנה - זניט סנט פטרסבורג 82:70 (אחרי הארכה)

הרוסים השיגו ניצחון שני העונה ורשמו הפתעה גדולה בקובנה. זה קרה אחרי שזניט סנט פטרסבורג רצה בהארכה 8:20 ופירקה את הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס. מתאוש פוניטקה הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, גוסטבו איון קלע 11 והוסיף 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, אוסטין ג'יימס הולינס קלע 10 וקלט 5 ריבאונדים וגם קולטון אייברסון קלע 10 והוסיף 6 ריבאונדים ו-4 חסימות. את המפסידה הוביל אדגראס אולנובאס עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, גם זאק לידיי קלע 12 והוסיף 10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully