וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 87:98 את רסטה פכטה

הקבוצה של עודד קטש לא ממש התקשתה במשחק שכלל 33 (!) שלשות. ג'יימס פלדין בלט עם 25 נקודות, ג'ייקובן בראון קלע 19

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פלדין הפציץ בלי הכרה מחוץ לקשת/ברני ארדוב

שלושה ימים אחרי ההפסד הראשון של העונה ביד אליהו מול מכבי תל אביב, חזרה הערב (רביעי) הפועל ירושלים לליגת האלופות של פיב"א, ושם למזלה הרמה קצת פחות גבוהה. הקבוצה של עודד קטש ניצחה 87:98 את רסטה פכטה הגרמנית ושיפרה את מאזנה ל-0:3 בראשות הבית בעוד האורחת נותרה עם 1:2 אחרי שלושה משחקים. לא בכל יום הפועל ירושלים תיתקל בהגנה כל כך נרפית כמו זו של רסטה וכטה, אבל היא לפחות הצליחה לנצל את זה ולקלוע לא פחות מ-16 שלשות בדרך לניצחון.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עשה מה שהוא רוצה. בראון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ירושלים פתחה מצוין והובילה 2:10 כשתמיר בלאט וג'יימס פלדין צולפים מחוץ לקשת. וכטה לקחה פסק זמן ורצה 0:8 בדרך ל-10:10, אבל ירושלים הגיבה בריצת 0:5 משל עצמה ועלתה ל-10:15 אחרי סל של בריימו. הרבע נמשך בתחרות שלשות כשבסופו הפועל ירושלים ביתרון 26:35 וקולעת 7 מ-10 לשלוש בעוד פכטה עם 6 מ-11.

ירושלים פתחה את הרבע השני טוב ועלתה כבר ל-30:41 עם נקודות של קופשאס. האורחת הצליחה לחזור ולצמק עד 45:44 בזכות שלשות של סרג'י גרסיה. אבל אז וכטה החמיצה כמה אפשרויות לעלות ליתרון ושילמה ביוקר כשירושלים נועלת את הרבע ב-3:9 ומובילה 47:54 אחרי 20 דקות של כדורסל ושלשה על הבאזר של קאזינס.

ג'ייקובן בראון פתח טוב את הרבע השלישי ושלשה שלו קבעה 52:62 והוביל את פכטה להזעיק פסק זמן. ירושלים רצה 0:10 לקראת סיום הרבע וברחה ל-59:77 כשפלדין כבר עם 25 נקודות (6 מ-8 לשלוש). הרבע נגמר ב-59:83 ירושלמי ונראה שזה תום הטקס. הרבע האחרון, כצפוי, היה גארבג' טיים אחד ארוך ובסופו זה 87:98 ירושלמי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קרחות ביציעים/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 25 נקודות (10 מ-13 מהשדה, 6 מ-9 לשלוש), ג'ייקובן בראון 19 (5 מ-10 לשלוש), תמיר בלאט 12 ו-9 אסיסטים, נמרוד לוי 11, מינדאוגס קופשאס 10, סולימאן בריימו 6, אייזאה קאזינס 5, טיישון תומאס 4, עידן זלמנסון 4, טרנט לוקט 2. בר טימור (10:07 דקות) שותף, אך לא קלע).

הרבו לקלוע בפכטה: טרביס סימפסון 26 נקודות (7 מ-12 לשלוש), סרג'י גרסיה 15, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, סטיב וסטוריה 11 ו-5 אסיסטים.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא ניתן לקבוצות לקלוע פה 100 נקודות". קטש/ברני ארדוב

התגובות

מאמן ירושלים עודד קטש אמר אחרי המשחק: "ההגנה ברבע השלישי ניצחה לנו את המשחק. ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה עם קצב גבוה, שרצה מהר ומשחקת התקפי נהדר. הם שיחקו 5 על 0 במחצית הראשונה. אמנם אנחנו קלענו, אבל זו לא המטרה לתת לקבוצות לקלוע פה 100 נקודות. גם את חמש הדקות האחרונות לא אהבתי".

על היכולת המצוינת של שני הכוכבים שלו אמר קטש: "פלדין ובראון שחקנים טובים ובימים שהם יהיו פחות טובים אז יש לנו שחקנים שיכולים לעלות מהספסל ולעשות דברים יפים. הם שני שחקנים דומיננטיים מאוד, אנחנו תלויים בהם ונהיה איפה שהם יקחו אותנו. היה משחק בקצב גבוה וגם סגנון דומה של שתי הקבוצות, גם בדרך שהקבוצות שמרו. וכטה קבוצה מסוכנת מאוד, היא עשתה כמה סלים גדולים".

ג'יימס פלדין הוסיף: "ידענו שהם קבוצת קליעה מצוינת. ההתקפה שלנו הייתה טובה, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר התקפית. זה היה אחד מהערבים האלה בהם השלשות נכנסות. אני תמיד מלא ביטחון כמו בתחילת העונה, אני לא מסתכל על המספרים שלי, אני תמיד נשאר אגרסיבי. כל משחק חשוב לנו, לא משנה נגד מי זה, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully