וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית ה-NBA של דני אבדיה בירידה: "חלק מהאנשים בליגה סקפטיים לגביו"

שחקן מכבי תל אביב ירד למקום השביעי במוק דראפט של "ספורטס אילוסטרייטד": "חלק מהסקאוטים מפקפקים ביכולתו לשחק בצורה אפקטיבית ב-NBA"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ניצחון מכבי תל אביב על הפועל ירושלים

מאז ההופעה הנפלאה בנבחרות הצעירות של ישראל בקיץ האחרון, מצא עצמו דני אבדיה בטופ 5 של רוב תחזיות דראפט ה-NBA של 2020. אלא שהיום (רביעי), במוק דראפט העדכני שהתפרסם ב"ספורטס אילוסטרייטד", ירד הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב למקום השביעי.

"אבדיה הוא כישרון מפלג, עם תחושה מתקדמת מאוד למשחק, אבל גם עם אתלטיות ממוצעת שגורמת לחלק מהסקאוטים לפקפק ביכולתו לשחק בצורה אפקטיבית ב-NBA", כתב העיתונאי ומומחה הדראפט ג'רמי וו. "הוא חיזק את שמו כשהוליך את ישראל לזכייה באליפות אירופה עד גיל 20, כשיצר התחרותיות שלו וסט הכישורים שלו כפורוורד מנהל משחק הפכו אותו שחקן מעניין. אבל ייתכן שקבוצות יצטרכו לראות תפוקה בסיסית לפני שישקיעו בו בחירת לוטרי גבוהה, בעיקר בהתחשב בכך שזו העונה הראשונה בה אבדיה רואה דקות בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב".

עוד מוקדם לדעת איך יתפתח. אבדיה (צילום: דני מרון)

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב/דני מרון

עם זאת, הוסיף וו, "מה שעשה עד כה ונקודות החוזק שלו כן קוסמות מספיק כך שהקונצנזוס הוא שייבחר איפשהו בלוטרי". כשפירט את היתרונות והחסרונות של הפורוורד הצעיר, כתב: "אף שאבדיה מוסר יוצא מהכלל, שומר קבוצתי חכם והציג יכולת להתחיל התקפות, הגיוני לתהות האם יש לו את הזריזות והכדרור כדי לחולל נזק של ממש בהתקפות עומדות ב-NBA. מחסור באקספלוסיביות מונע ממנו לסיים ליד הטבעת, והוא עדיין צריך להשתפשף כסקורר.

"עד כה שהוא מוכשר בהתקפות מתפרצות, אם יהיה בסופו של דבר רק פורוורד מנהל משחק (ולא גארד של ממש), האפסייד שלו הרבה יותר מוגבל. בקבוצת הגיל שלו הוא היה רגיל לשמש כשחקן המרכזי, אבל קשה לראות את זה בטווח הארוך. ועדיין, החכמה שלו ויצר התחרותיות שלו יכולים לגשר על הפער הזה בקבוצת גיל אחרת. יכול להיות שייבחר במקום גבוה יותר מהשביעי, אבל אין ספק שיש גם אנשים שסקפטיים לגביו ברחבי הליגה".

ממוצעיו של אבדיה ביורוליג העונה עומדים על 2 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק ביורוליג ב-11 דקות לערב. בליגת העל, לעומת זאת, הוא מקבל 22.3 דקות לערב ומעמיד בינתיים שורה סטטיסטית של 8.5 נקודות, 6.8 ריבאונדים ואסיסט למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully