וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "פנר לא משחקת טוב, אבל לא חסרה לה איכות"

29.10.2019 / 21:50

מכבי תל אביב השימה את ההכנות למשחק נגד הטורקים (רביעי, 21:05, ספורט 5). אוברדוביץ': "אף פעם לא קל לשחק ביד אליהו"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

שנה, שבעה חודשים ו-39 מחזורים חלפו מאז הפעם האחרונה שבה מכבי תל אביב החזיקה במאזן חיובי ביורוליג. מחר (רביעי, 21:05, ספורט 5) היא תוכל שוב לעשות זאת, אם תשכיל לנצח בפעם השלישית בתוך שבועיים ביד אליהו, הפעם את פנרבחצ'ה.

קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' מצויה במשבר מאז פתיחת העונה, ואחרי שהפסידה בשלושה מארבעת משחקיה הראשונים בזירה האירופית היא הובסה גם בדרבי מול גלאטסראיי ביום ראשון. אלא שלא הכל עגום במועדון הטורקי: ניקולה קאליניץ' התאושש מהפציעה שהשביתה אותו בשבוע שעבר, ולראשונה יעמוד סגל מלא לרשות המאמן הסרבי.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מתרשם מפתיחת העונה הרעה של היריבה. ספרופולוס/דני מרון

"אף פעם לא קל לשחק בתל אביב נגד מכבי", אמר אוברדוביץ'. "האווירה באולם חמה, ויש להם קבוצה טובה. לאור התהליך שאנחנו עוברים בקבוצה, אנחנו חייבים להגיב ולהישאר יחד כקבוצה".

"זה שבוע חשוב, אבל אני לא חושב שהוא קריטי לעונה כולה, כי אנחנו רק בתחילתה", ניסה מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, להכניס את ההתמודדות המסקרנת לפרופורציה. "אנחנו צריכים להילחם על הניצחון ולשחק יחד, ואנחנו מאמינים בעצמנו, אבל חושבים רק על המשחק הקרוב".

כשנשאל בנוגע לכושרה של היריבה הטורקית אמר ספרופולוס: "המאמן שלהם אמר שהוא לא מרוצה מאיך שהם משחקים. אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו ולהפגין את הכדורסל שלנו. נכון שהיו להם תוצאות רעות, אבל גם לוח זמנים קשה, וזה יהיה משחק החוץ הרביעי שלהם בחמישה מחזורים. מוקדם מדי להסיק מסקנות. הם לא משחקים טוב, אבל זה לא אומר שחסרה להם איכות. רוב השחקנים שלהם שיחקו בפיינל פור וזכו ביורוליג. אנחנו מכבדים אותם".

עוד בוואלה!

הגרלת שמינית גמר הגביע: הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב, מכבי תל אביב באילת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully