וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון הכי משתלם של שחקני מכבי תל אביב

30.10.2019 / 11:00

בזכות ה-0:2 על באר שבע, רבים מחברי הסגל גרפו בונוס שמן בהתאם לשיטת המענקים החדשה. בתרחיש אחר היו מקבלים מחצית מהסכום. וגם: התמריץ החדש בקבוצה - בונוסים על פי מספר הופעות בהרכב

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- בזכות הניצחון על באר שבע, גרפו רבים משחקני מכבי תל אביב בונוס שמן

- במקרה של תיקו או הפסד, השחקנים היו מרוויחים רק מחצית מהסכום

- במכבי תל אביב מוסיפים תמריץ נוסף: בונוס על מספר הופעות בהרכב

- בחוזים החדשים יוכנסו מענקים בגין שיתוף של 45 דקות לפחות במשחק

seperator

מעבר לשלוש הנקודות שאספו בקרב על האליפות בעקבות הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע, שחקני מכבי תל אביב הרוויחו גם הרבה כסף. הניצחון העלה את מכבי תל אביב למקום הראשון בתום שמונה מחזורים כשיש לה 20 נקודות מתוך 24 אפשריות. המחזור השמיני הוא קריטי עבור לא מעט שחקנים מאחר שהוא אחת מתשע תחנות שנספרות במהלך העונה בחישוב פרמיות. בלא מעט חוזים של שחקנים יש מענקים על נקודות שנמדדים כל ארבעה מחזורים.

מאחר שמשוחקים בליגה 36 משחקים, חולקו המחזורים לתשע תחנות וכל ארבעה מחזורים בודקים במכבי תל אביב היכן ממוקמת הקבוצה ולפי זה משלמים את הפרמיות.

אם מכבי תל אביב היתה מפסידה או אפילו מסיימת בתיקו את המשחק מול הפועל באר שבע, היא לא היתה ממוקמת כעת ראשונה בטבלה. על פי אותם חוזים שיש לחלק מהשחקנים, מיקום של מכבי תל אביב במקום השני או השלישי בתום כל ארבעה מחזורים, מקנה לשחקן רק מחצית מהפרמיה עבור הנקודות שהקבוצה צברה בארבעת המחזורים האחרונים. מכבי תל אביב השיגה בארבעת המשחקים האחרונים שלה שלושה ניצחונות ותיקו. מדובר בעשר נקודות פרמיה. השחקנים שיש להם חוזים ישנים קיבלו עבור כל נקודה אלף דולר ובסך הכל 10,000 דולר.

עוד בוואלה!

צבא ההגנה לדניאל: הסוד מאחורי השער הנקי של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום, איתי שכטר במרכז. ברני ארדוב
יש להם סיבה טובה לחגוג. שחקני מכבי תל אביב אחרי הניצחון על באר שבע/ברני ארדוב

לשחקנים מסויימים שחוזיהם מחושבים לפי שיטת המענקים שפורטה כאן קודם מיקום הקבוצה כעת הוא קריטי מאחר שאם מכבי תל אביב היתה ממוקמת כעת בתום המחזור השמיני רק במקום השני או השלישי, הם היו נהנים רק ממחצית הנקודות שעשתה הקבוצה. הניצחון על הפועל באר שבע והמקום הראשון כרגע יאפשר להם לזכות בכל עשר הנקודות בהן זכתה הקבוצה.

בתוך כך, במכבי תל אביב מוסיפים עוד אלמנט של תחרות על מנת לייצר רצון עז אצל כל השחקנים להיות כל הזמן בהרכב - בונוסים על כמות משחקים בהם נכלל השחקן בהרכב או נכנס כמחליף לפחות ל-45 דקות. מאחר שיש בקבוצה סגל רחב מאוד שיגדל עוד יותר אחרי שישובו מרבית הפצועים לכשירות, במכבי תל אביב רוצים לייצר אצל השחקנים רצון ומחוייבות להיות כמה שיותר פעמים בהרכב ולכן בחוזים החדשים שעוד ייחתמו בקבוצה יוכנסו מענקים בגין שיתוף פעיל של 45 דקות לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully