וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רימון העשן בבלומפילד: יו"ר המנהלת פנה למשטרה

29.10.2019 / 12:34

אחרי המקרה השלישי מאז פתיחת העונה שבו הדליקו רימון עשן ביציע של קבוצה יריבה, ביקש ארז כלפון מהמשטרה לטפל בנושא בחומרה, בטרם יתרחש אסון

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

במנהלת הליגות לא מתכוונים לעבור לסדר היום על התופעה שפשטה במגרשי הכדורגל בארץ מתחילת העונה, במהלכה מובערים רימוני עשן ביציעי קבוצות יריבות. יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון, שיגר הבוקר (שלישי) מכתב למשטרה ובו הוא מבקש להתייחס לנושא בחומרה רבה ולאכוף את העניין במהרה, בטרם יתרחש אסון.

אמש, במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע שנגמר ב-0:2 של הצהובים, הודלק רימון עשן צהוב בשער 5, אותו אכלסו אוהדי הפועל באר שבע. ככל נראה, את הרימון הצית אוהד מכבי תל אביב שחדר ליציע האדום, ועל פי ידיעות שונות הוא אפילו נתפס על ידי האוהדים האדומים והוכה, בטרם השתלטו עליו כוחות המשטרה.

זו הייתה פעם שלישית העונה שזה קורה, כאשר בפעמיים הקודמות היו אלו אוהדי מכבי תל אביב שספגו את רימון העשן ביציע שלהם. בפעם הראשונה מול מכבי חיפה בבלומפילד ובפעם השנייה לפני כשבוע באשדוד, כאשר סביר להניח שלא היו אלה אוהדי מ.ס. אשדוד שעשו זאת. צבעו האדום של העשן בהחלט מלמד על זהות המשליכים. גם בסיום העונה שעברה בטרנר, הוצת רימון עשן אדום ביציע האורחים של הצהובים.

מכבי תל אביב פנתה כבר בשבוע שעבר לגורמים השונים בדרישה לטפל בדחיפות בתופעה.

אוהדי הפועל באר שבע אחרי שהושלכה לעברם אבוקה. ברני ארדוב
רימון העשן הצהוב ביציע באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully