וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן חתם לחמש שנים במכבי תל אביב, יקבל שדרוג של 15% בשכרו

29.10.2019 / 15:28

הקשר שהחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי זכה לחוזה משודרג וארוך טווח, שגם בו לא נכלל סעיף יציאה. בן מנספורד: "זו התמורה ההולמת להתפתחות שלו, מקווה שזו תהיה מקפצה נוספת עבורו". גם מאור קנדיל האריך את חוזהו עד סוף עונת 2023/24

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון על הפועל באר שבע

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של יונתן כהן על חוזה חדש לחמש שנים, כששכרו ישודרג ב-15%. הקשר שהחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי חתם עד לתום עונת 2023/24, כשגם הפעם חוזהו לא כולל סעיף יציאה. הבאים בתור שצפויים לפתיחת חוזה, שדרוג והארכה הם דן גלזר ומתן חוזז. כהן אמר אחרי החתימה: "אני שמח לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי, התחנכתי ובו אני מרגיש בבית. עכשיו נותר לי רק להוכיח על המגרש שהאמון שהביעו בי מוצדק. יאללה מכבי".

בנוסף, הקבוצה האריכה גם את חוזהו של מאור קנדיל, כאשר למועדון יש אופציה להשאירו עד לסוף עונת 2023/24. המגן הימני הצטרף למכבי תל אביב מבני יהודה ביולי 2018 ובעונתו הראשונה עזר למועדון לזכות באליפות ובגביע הטוטו. הוא כבש 2 שערים ב-22 הופעות בכל המסגרות והוסיף חמש הופעות העונה.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד אמר על החתמתו של יונתן כהן: "אני מאושר שהייתי חלק מהמו"מ שהוביל להארכת השהות של יונתן במכבי. מאז שחזר מהשאלה בתחילת העונה שעברה, יונתן היה נחוש להישאר ולהפוך לחלק משמעותי מסגל הקבוצה. זה בדיוק מה שיונתן עשה והחוזה החדש עליו חתם היום, הוא תמורה הולמת להמשך ההתפתחות שלו. ליונתן יש עוד כל כך הרבה מה לתת ואני מקווה שחוזה זה יהיה מקפצה נוספת עבורו להפוך לשחקן שאנו מאמינים שהוא יהיה. ברצוני להודות שוב למיץ' על המחויבות הבלתי פוסקת שלו להבטיח שהכישרונות המוצלחים ביותר שגדלו במועדון יישארו במכבי. בהצלחה יונתן!".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מקווים שהחוזה יהיה מקפצה". בן מנספורד עם יונתן כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מאור קנדיל הוסיף אחרי החתמתו: "מהרגע הראשון שהצטרפתי למכבי הרגשתי כאן בבית ואני מאושר שהארכתי את החוזה במועדון. לאוהדי מכבי ולי יש מערכת יחסים מיוחדת - אני לא יכול לחכות כבר לחזור לדשא ולשחק מולם באצטדיון בלומפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully