וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראדונה היה מראדונה רק לפעמים. ליאו מסי הוא מראדונה בכל יום"

ולדאנו מהלל אחרי ההצגה, ויאדוליד מלקקת את הפצעים: "הוא תוקף אותך כמו אבעבועות שחורות". וגם: גריזמן "זעם" בסיום, ראקיטיץ' בדרך לאתלטיקו?

עריכת וידאו: מתן חדד

גם לאנשי ברצלונה כבר נגמרו המילים. "אני לא יכול עליו אף מילה שתתאר אותו", אמר אתמול (שלישי) ארתורו וידאל על ליאונל מסי. המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר "אני כבר באמת לא יודע מה להגיד על מסי, אנחנו תמיד יודעים שהוא יופיע". אפילו מיגל אלפונסו, שחקן ריאל ויאדוליד, יודע שאין הרבה מה להגיד. "מסי? פשוט להריע לו, לצפות בו וליהנות", אמר.

העובדה שהוא כל כך הרבה שנים בטופ הופכת לפעמים את הביצועים של ליאו מסי למובנים מאליהם, אבל אתמול הוא שוב המחיש את עוצמתו. ברצלונה אירחה את ויאדוליד ועלתה ל-0:1 מהיר, אבל גם ספגה שוויון. בשלב הזה מסי התעורר, סיפק בישול מושלם לווידאל, כבש בבעיטה חופשית (בפעם ה-50 בקריירה), הוסיף עוד שער בפיניש חד אופייני ובישל עוד אחד ללואיס סוארס במסירת עומק טובה, וככה, בלי להתאמץ, סיים עוד משחק עם שני שערים ושני בישולים, עוד משחק כשחקן המצטיין, עוד משחק שבו הקהל מתמוגג.

"היום ליאו הראה לנו מה הוא מסוגל", אמר וידאל בסיום, "אנחנו בני מזל לראות אותו במהלך האימונים, וגם שם הוא מפתיע אותנו. האיכות שלו היא לא מהעולם הזה. אני לא יכול לחשוב על מילים לתאר אותו. בואו פשוט ניהנה מזה". וידאל הודה ש"רצף הניצחונות עזר לנו, אבל אנחנו עדיין יודעים שעלינו להשתפר".

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. GettyImages
חבר מכוכב אחר. מסי חוגג/GettyImages

קלמון לנגלה, שכבש את השער הראשון, אמר: "מסי מרגיש טוב יותר עכשיו, הוא שיחק יותר משחקים ונכנס לכושר, והוא מהווה הבדל עצום עבורנו, כי כשהוא משחק ככה, קשה מאוד ליריב". ארנסטו ואלוורדה סיכם: "אני כבר לא יודע מה אני יכול להגיד על מסי, אנחנו פשוט יודעים שהוא יופיע לכל משחק. הוא עדיין נכנס לכושר, ואפשר לראות את זה שהוא משתפר. את הכישרון שלו אי אפשר להשוות לשום דבר אחר. בכל פעם שהוא נוגע בכדור, משהו מיוחד קורה. הוא רואה מה שאף אחד אחר לא רואה".

זה לא מפתיע שבתקשורת הפנאטית של קטאלוניה טוענים שהוא ראוי לתואר כדורגלן השנה ולכדור הזהב גם מ"פראנס פוטבול". בטור הדעה של "ספורט" נכתב כי "בשעות האחרונות נפוצו שמועות שכריסטיאנו רונאלדו עומד לזכות בכדור הזהב. ראיון שהוא ערך ב'פראנס פוטבול' שלח את הרמז. העיתון האיטלקי 'קוריירו דלו ספורט' כבר הניח שהפורטוגלי עומד לזכות בתואר. התקשורת במדריד, שעדיין מחשיבה אותו כחלק מהם, כבר מיהרה להלל את כריסטיאנו ולהעמיד סקר אם מגיע או לא לזכות בפרס.

"אבל כמובן שלא מגיע לו. כי יש רק שחקן אחד בעולם שמגיע לו לזכות, וזה כמובן ליאו מסי. אתמול, לדוגמה, שש דקות הספיקו לו כדי להראות לעולם כולו (החל מ'פראנס פוטסבול', דרך התקשורת האיטלקית ועד אפילו לעיתוני ספרד) שהוא ראוי לתואר בפעם השישית, שאף אחד לא מתקרב לכוכב הארגנטינאי. בישול מושלם לווידאל ומיד לאחר מכן בעיטה חופשית של מאסטר - הזכירו למה הוא הגדול בכל הזמנים".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את ויאדוליד, הצגה למסי

לכתבה המלאה

ההתפעלות ממסי בכל עולם הכדורגל נמשכה גם בבוקר שאחרי המשחק. חורחה ולדאנו, אגדת ריאל מדריד וארגנטינה, נדרש שוב להשוואה הנצחית בין מסי למראדונה, וסיפק אמירה חד משמעית. "מראדונה היה מראדונה רק לפעמים. הוא היה יכול לעבור חודשים בלי שהיה בשיאו. מסי? הוא מראדונה בכל יום, בלי לעצור, בלי לקחת מנוחה, בלי חוסר יציבות", אמר.

גם פפ גווארדיולה הודה אמש שייתכן שכלל לא היה מגיע להישגים או הצלחות כמאמן אילולי ליאו מסי" "יש הרבה מאמנים מעולים שאף פעם לא זכו בכלום, שמעולם לא העריכו אותם. אבל לי היה את ליאו מסי".

אפילו דויד אספינר, אחד ממנהלי ויאדוליד, התלהב מההצגה של מסי ומצא אנלוגיה מקורית במיוחד. "מסי תוקף אותך כמו אבעבועות שחורות - זה קורה מהר, בלי ששמת לב, בלי שליטה. ובמקרה שלו אין לזה תרופה", הסביר.

במקביל, בברצלונה יש גם מי שלא מרוצה. אחד מהם הוא אנטואן גריזמן שנדמה שכבר התאקלם והתחבר עם יתר הכוכבים בהתקפת ברצלונה, אבל אמש נראה מתוסכל מאוד. על פי דיווח בספרד, הצרפתי התלונן בפני נלסון סמדו על כך שלא מסר כשהיה פנוי בדקות הסיום - ולאחר מכן ירד לחדר ההלבשה בכעס מבלי להודות לאוהדי הקבוצה כמו יתר השחקנים.

גם איבן ראקיטיץ' ממשיך להיות מוטרד ממעמדו. על פי "אל מונדו דפורטיבו" ברצלונה לא מתכוונת לבצע החתמות בחלון ההעברות בינואר אבל כן מתכוונת למכור את אחד השחקנים - והקרואטי הוא החשוד המיידי. על פי "מארקה", אחת המועמדות לצרף אותו היא אתלטיקו מדריד, שמעוניינת בו מאוד.

(עדכון ראשון: 07:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully