וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:5 את לגאנס

הבלאנקוס טיילו וצימקו את הפער מברצלונה לנקודה. רודריגו (7), קרוס (8), ראמוס בפנדל (24), בנזמה בפנדל (69) ויוביץ' (91) כבשו. ריאל בטיס ניצחה 1:2 את סלטה ויגו, ולנסיה סחטה 1:1 מסביליה

רודריגו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רודריגו חוגג שער מוקדם/רויטרס

מחזור אמצע השבוע בספרד, המחזור ה-11 נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. מונס דאבור שוב לא נכלל בסגל של סביליה, שסיימה ב-1:1 מול ולנסיה. ריאל מדריד טיילה ל-0:5 קל במיוחד מול לגאנס החלשה. ריאל סוסיאדד הפסידה בבית 2:1 ללבנטה, אתלטיק בילבאו הביסה 0:3 את אספניול וריאל בטיס סוף סוף חזרה לנצח עם 1:2 ביתי נגד סלטה ויגו המסובכת.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם טוני קרוס. רויטרס
בנזמה וקרוס חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד - לגאנס 0:5

הבלאנקוס ניצלו את שבוע המנוחה שקיבלו בשל ביטול הקלאסיקו, אגרו כוחות והוציאו את כל העצבים על מי שנראית כקבוצה החלשה ביותר בלה ליגה. בזכות הניצחון חזרה ריאל מדריד אל המקום השני עם 21 נקודות, אחת פחות מברצלונה ואחת יותר מגרנאדה שעוד צריכה לשחק במחזור הזה. המשחק הוכרע בשלב מוקדם מאוד כשקארים בנזמה בישל פעמיים בדקה (7 לרודריגו ו-8 לטוני קרוס). סרחיו ראמוס הוסיף בפנדל בדקה ה-24 אחרי שאדן הזאר הוכשל ברחבה והספיק לוותר לבנזמה על פנדל נוסף (69). לוקה יוביץ' החליף את החלוץ הצרפתי בדקה ה-70 ובדקה ה-91 כבש את השער הראשון שלו בריאל מאז המעבר מאיינטרכט פרנקפורט עם נגיחה נהדרת אחרי בישול של דני קרבחאל..

דקה 7: שער! מרסלו הגביה משמאל, בנזמה הוריד בנגיעה ורודריגו דחק מקרוב ומול שער ריק פנימה את ה-0:1 של ריאל מדריד.

דקה 8: שער! ריאל יצאה למתפרצת, בנזמה העביר רוחב לטוני קרוס, שהמשיך את איכשהו פנימה וזה 0:2 לריאל.

דקה 24: שער! הזאר הוכשל ברחבה על ידי סוריאנו וזה פנדל. סרחיו ראמוס בעט מהנקודה הלבנה, אבל סוריאנו הציל. עם זאת, השוער יצא עם שתי הרגליים מהקו לפני הבעיטה וריאל קיבלה פנדל חוזר. ראמוס שוב בעט והפעם גם כבש, 0:3 לריאל.

דקה 69: שער! הזאר הוכשל שוב ברחבה. בנזמה הפעם לקח את הפנדל ובעט אותו פנימה, 0:4 לריאל מדריד.

דקה 91: שער! לוקה יוביץ' כובש את שער הבכורה שלו בריאל מדריד וקובע 0:5. דני קרבחאל הגביה מימין, הסרבי נגח נהדר פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה. GettyImages
אוקמפוס/GettyImages

ולנסיה - סביליה 1:1

אחרי חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, האנדלוסים נעצרו ושמטו שתי נקודות יקרות בתיקו הראשון שלהם מאז 30 באוגוסט, בדיוק חודשיים.

האורחת עלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. פרננדו העביר מסירת רוחב מימין ללוקאס אוקמפוס, שבעט בנגיעה די למרכז השער, יספר סילסן הופתע וזה 0:1. ולנסיה איזנה בדקה ה-81 עם נגיחה יפה מאוד של רובן סוברינו אחרי הגבהה של דני פארחו מימין וזה 1:1

יספר סילסן שוער ולנסיה. GettyImages
סילסן חגג את השוויון/GettyImages

ריאל סוסיאדד - לבנטה 2:1

המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות עם הפסד ביתי מפתיע מאוד. אניס בארדי (24) ובורחה מאיורל (40) כבשו לזכות האורחת, וויליאם ז'וזה רק צימק בדקה ה-48.

אתלטיק בילבאו - אספניול 0:3

הבאסקים השיגו ניצחון ביתי רביעי בשישה משחקים עד כה בסן מאמס העונה. איקר מוניאין כבש צמד מוקדם (4 ו-17) ושער עצמי של ויקטור גומס (79) השלים את החגיגה עבור בילבאו. אספניול חוזרת להפסיד.

ריאל בטיס - סלטה ויגו 1:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות, כולל שלושה הפסדים ותיקו אחד, הצליחה המארחת סוף סוף לנצח בזכות שער של נביל פקיר בדקה ה-90 מתוך הרחבה. הניצחון הזה הקפיץ את ריאל בטיס עד המקום ה-15 עם 12 נקודות בעוד סלטה ויגו ירדה אל מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד ורק שישה שערי זכות העונה. אמרסון העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השמינית, יאגו אספס איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-70.

אמרסון שחקן ריאל בטיס. GettyImages
אמרסון ובטיס עם ניצחון שיכול לשחרר הרבה לחץ/GettyImages
איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
מוניאין חוגג צמד ושלוש נקודות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully