וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאמינים שבייל יחזור לאנגליה וקובעים: אין מי שיחליפו בריאל מדריד

מצבן הרע של טוטנהאם, יונייטד וארסנל מגדיל את הסיכויים שאחת מהן תהמר על הוולשי. ב"אס" חרצו: לזידאן אין אופציה טובה באגף ימין

עריכת וידאו: מתן חדד

בספרד כבר משוכנעים לגמרי שימיו של גארת' בייל בריאל מדריד ספורים, ובינואר הקרוב הוא יעזוב את הבלאנקוס. אמת, רחשים דומים נשמעו גם בקיץ ובסופו של דבר הוולשי נשאר בסנטיאגו ברנבאו, אולם הפעם נראה שבייל אכן יעזוב.

על פי "אס", האפשרות של מכירת כוכב נבחרת ויילס לקבוצה בסין או ב-MLS קיימת, אבל היא נראית פחות סבירה כרגע - בעיקר בשל שלוש קבוצות פרמיירליג שפתחו רע את העונה: מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם.

עם זאת, מיהרו להזכיר בספרד, מלבד קארים בנזמה, בייל הוא ספק השערים העיקר של הבלאנקוס העונה - הוולשי סיפק שני שערים ושני בישולים, שהיו שווים לריאל מדריד חמש נקודות. ב"אס" ניסו לתהות מי יכול להיכנס לנעליו, ולא מצאו תחליף ראוי. "זידאן לא סמך על ויניסיוס בכנף ימין", נכתב, "רודריגו יכול להיות אופציה, אבל הוא תפקד טוב יותר בשמאל מאשר בימין".

המנג'ר, צוין, תמיד העריך את לוקאס ואסקס, אולם זה נמצא רחוק משיאו, ויתקשה לשחזר את המספרים ההתקפיים של בייל, עם 12 שערים ב-128 משחקי הליגה שלו מאז 2015. על כן, לא מן הנמנע שזידאן יבחר לשנות מערך ולעלות עם שני חלוצים - בנזמה ולוקה יוביץ', שגם כן מתקשה למצוא את הרשת. "אם בייל יעזוב בחורף, זידאן יצטרך למצוא מקור שערים חדש במדריד", נכתב ב"אס".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
זידאן עוד יתחרט? בייל לצד מאמנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully