וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו פפ גווארדיולה הבין ש"עם ליאונל מסי, נוכל לזכות בכל התארים"

מאמן ברצלונה לשעבר סיפר בראיון על הפעם הראשונה ששמע על הפרעוש, המפגש הראשון והרגע המיוחד בו נחשף לכמות הכישרון של הכוכב שלו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: לקראת משחק השלום בישראל

השילוב בין פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי הוליד כמה מהרגעים הקסומים ביותר שנראו בכדורגל העולמי בשנות האלפיים - רגעים עליהם ספק אם מישהו מבין השניים יכול היה לחלום.

בראיון שהעניק לרדיו קטלאניה, נזכר מאמן מנצ'סטר סיטי בהווה בפעם הראשונה ששמע על הפרעוש: "מישהו כבר אמר לי שיש בסגל שחקן טוב מאוד. אמרו לי שהוא צעיר מאוד, שהבקיע הרבה מאוד שערים. לא ידעתי מי הוא ואז יום אחד ראיתי אותו ואת אבא שלו בחנות של נייקי. הוא נראה קטן וביישן וחשבתי לעצמי, 'האם הוא באמת טוב כמו שכולם אומרים?'"

התשובה, כמובן, היתה חיובית, וגם גווארדיולה למד זאת במהרה - בפעם הראשונה, זה קרה במחנה אימון בסקוטלנד. "ניצחנו 1:6, 0:5, והוא כבש שלושער. חשבתי שאיתו, נוכל לזכות בכל התארים".

כשנשאל האם נהנה מהחיבור שהיה לו עם שחקניו לאורך התקופה המופלאה בברצלונה, השיב המאמן: "לא היה הרבה זמן, אבל נהניתי מתהליך בניית הקבוצה, לראות שכל השינויים שעשינו עבדו ושהכל זרם. איך השחקנים התקבצו יחד, הכימיה, הכבוד. הם היו קבוצת חברים שהרבה פעמים הלכו לארוחות ערב ביחד, חבורה שידעה כיצד להתקדם קדימה ברגעים קשים".

גווארדיולה, שאימן את הקטלאנים מ-2008 עד 2012, הוסיף על הקבוצה איתה זכה פעמיים בליגת האלופות ושלוש פעמים באליפות ספרד: "הכל טוב ויפה, אבל העניין בלאמן קבוצה כל כך גדולה כמו ברצלונה אומר שאין לך הרבה זמן ליהנות מזה. את הקשר שיש בין האנשים שהקימו את הקבוצה הזאת אי אפשר להתיר. נתנו אחד לשני הרבה, אבל לאורך זמן דברים נגמרים, וזה טבעי".

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
חיבור שהקסים את העולם. פפ ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully