וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ארגנטינה תשחק מול אורוגוואי בבלומפילד ב-19 בנובמבר

אחרי ביטול המשחק מול פרגוואי, ההתאחדות הארגנטינאית הודיעה על קיום המשחק בישראל, בערב בו הנבחרת של הרצוג מתארחת בצפון מקדוניה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: לקראת משחק השלום

משחק הידידות המדובר בין ארגנטינה לאורוגוואי ייערך בישראל ב-19 בנובמבר, כך הודיעה ההתאחדות הארגנטינאית הערב (שני). ההודעה הגיעה לאחר שההתאחדות הפרגוואית בישרה על ביטול המשחק שלה עם ארגנטינה, שנקבע במקור ל- 18 בנובמבר. האלביסלסטה תשחק תחילה נגד ברזיל בערב הסעודית ב-15 בנובמבר, וארבעה ימים לאחר מכן תפגוש את אורוגוואי באצטדיון בלומפילד.

יש לציין שבאותו יום, ב-19 בנובמבר, כאשר ליאונל מסי (אם אכן יגיע) ישחק כאן בארץ מול חברו מברצלונה לואיס סוארס, נבחרת ישראל תתארח אצל צפון מקדוניה במשחק האחרון של מוקדמות יורו 2020 ואילו הנבחרת הצעירה תארח את ספרד.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
צפויים להגיע יחד. ליאונל מסי עם לואיס סוארס/AP

כזכור, ארגנטינה אמורה הייתה להגיע לשחק בישראל לפני המונדיאל, ואז ביטלה את בואה ממש ברגע האחרון, לאחר מחאה של ארגונים אנטי-ישראליים ובאירוע שעורר סערה גדולה. מאז התחייבו ראשי הההתאחדות הארגנטינאית לקיים משחק כלשהו בישראל, וכעת בשלה העת.

באורוגוואי אישרו כבר בחודש שעבר את הגעת הנבחרת, כשהמנהל הטכני אדוארדו בלסה אמר: "העניינים הפוליטיים לא נוגעים לנו. ארגנטינה ביטלה את המשחק שלה בכלל שהוא היה אמור להתקיים בירושלים - עיר שעומדת במרכז של הרבה מחלוקות. דיברתי עם שגריר אורוגוואי בישראל והוא אמר לי שאין שום בעיה לקיים משחק בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully