וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזג החם שוב מסבך אותו: ריברי תועד דוחף את הקוון והורחק משלושה משחקים

הצרפתי הוותיק של פיורנטינה זעם על אנשי השיפוט בהפסד 2:1 ללאציו, הוציא תסכול על הקוון ולמזלו ספג את העונש המינימלי על העבירה

פרנק ריברי פיורנטינה. אתר רשמי
דחף את הקוון וייענש בחומרה. פרנק ריברי/אתר רשמי

אחרי תקופה מפוארת בבאיירן מינכן וכשהוא בשלהי הקריירה שלו, פרנק ריברי הפתיע הרבה אנשים כשהחלים לחתום בקיץ דווקא בפיורנטינה. אלא שהקיצוני הצרפתי הנהדר השתלב במהרה במערך של הוויולה, הפך לשחקן הרכב קבוע אצל וינצ'נזו מונטלה וגם הספיק לכבוש וגם לבשל פעמיים העונה.

אבל כעת ריברי יצטרך לרצות עונש הרחקה במשך שלושה משחקים, בעקבות אירועי המשחק אתמול (ראשון) מול לאציו. הצרפתי נתפס פעמיים במצלמות כשהוא דוחף את הקוון בזעם אחרי המשחק שבו צ'ירו אימובילה כבש שער ניצחון שנוי במחלוקת ללאציו ב-1:2. בסרטון אפשר לראות את ריברי כשהוא דוחף פעמיים את הקוון לפני שאנשי קבוצתו מספיקים להגיע לשם ולעצור אותו. בפיורנטינה טענו שהשער היה צריך להיפסל בגלל עבירה שנעשתה לפני כיבוש השער.

ריברי קיבל אדום אחרי שריקת הסיום והורחק בגלל התקרית הזו. הוא לא ישחק מול ססואולו ביום רביעי ויחמיץ גם את המשחקים מול פארמה וקליארי, לאחר שקיבל את העונש המינימלי לעבירה כזו. היום הוא כבר ביקש מחילה: "אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמן והאוהדים. אני מתנצל גם בפני מר פאסרי כי הייתי מאוד עצבני ומאוכזב בסיום המשחק, ואני מקווה שהוא מבין את הלך הרוח בו הייתי. באתי לפירנצה עבור העיר והמועדון, ואני מאוכזב שלא אוכל לעזור כעת".

הצרפתי היה עצבני גם על ההפסד וגם על העובדה שהוא הוחלף בדקה ה-80. מונטלה מאמנו ניסה להסביר את החילוף ואמר לאחר המשחק: "חשבתי שהוא נראה עייף, אולי הוא כעס בגלל שהוא רצה לצאת מוקדם יותר. הוא אלוף, אני אוהב את האנדרנלין והתשוקה שלו. הוא עוד ייתן את התרומה שלו".

(עדכון ראשון: 11:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully