וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל טס לאנגליה, במדריד טוענים: "ריאל עשויה לשחררו כבר בינואר"

הוולשי תועד בשדה התעופה בזמן שחבריו מתכוננים למשחק מול לגאנס ולאחר מכן טענה ריאל כי זידאן אישר לו לטוס בגלל סיבות אישיות. "אס": "הוא מתכנן לעזוב בקיץ, ריאל רוצה שזה יקרה בינואר"

עריכת וידאו: מתן חדד

גארת' בייל ממשיך להעסיק את ריאל מדריד ובעיקר את התקשורת בבירת ספרד. בזמן שחבריו מתכוננים למשחק הליגה מול לגאנס שייערך ביום רביעי בסנטיאגו ברנבאו, הכוכב הוולשי שנמצא עדיין בשלבי שיקום לאחר שנפצע במדי הנבחרת, תועד בשדה התעופה בדרכו לאנגליה. לאחר פרסום התמונה, הודיעה ריאל מדריד כי בייל קיבל אישור לטוס בגלל סיבות אישיות, אחרי שכבר החמיץ את המשחקים מול גלאטסראיי ומאיורקה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ממשיך לחטוף בתקשורת הספרדית. גארת' בייל/רויטרס

במקביל, בעיתון "אס" נטען כי המחלקה הטכנית של המועדון בוחנת את הרעיון לשחרר את בייל כבר בינואר, בניגוד לתוכנית שלו לעזוב את ריאל מדריד בקיץ. את שחקני הסגל זה לא מפתיע, לאור המתיחות בין כמה מהם לבין בייל, שגם איבד שוב את האמון של המאמן זינדין זידאן, שכזכור רצה להיפטר ממנו כבר בקיץ האחרון וכעס מפיצוץ העסקה שאמורה הייתה לשלוח את הוולשי לסין.

ב"קאדנה סר" עסקו בפציעות החוזרות של בייל שנעדר לעתים תכופות, ובעיקר בהסתרה של ריאל סביב פציעתו. מתוך שש הפציעות האחרונות של שחקן הכנף בן ה-30, רק על שתיים דיווח המועדון - האחרונה ב-5 בינואר 2019 ולפני כן בספטמבר 2017. "עניין הפציעות מלווה את בייל מרגע שהגיע", נטען שם. "מהרגע הראשון הוא הסביר לרופאים שהוא שחקן שלא מתמודד טוב עם כאב, ולכן ביקש שלא יהיו עדכונים לגבי הפציעות שלו".

עוד בוואלה!

דיווח: ברצלונה מעוניינת בסטפנו סנסי תמורת איבן ראקיטיץ'

לכתבה המלאה

גארת' בייל בדרכו לאנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully