וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מעוניינת בסטפנו סנסי תמורת איבן ראקיטיץ'

גם שמו של ארתורו וידאל עלה כאפשרות שיגיע לסן סירו תמורת הקשר האיטלקי. לאינטר אופציית רכישה בסך 25 מיליון יורו על סנסי בתום תקופת ההשאלה מססואולו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

יותר מחודשיים נותרו עד לפתיחת חלון ההעברות של ינואר, ובאירופה כבר נערכים לעסקאות הצפויות. באתר הספרדי Diario Sport דווח כי ברצלונה מאוד מעוניינת בקשרה האיטלקי של אינטר סטפנו סנסי, שהספיק לכבוש העונה עד כה ארבעה שערים ובישל שלושה. סנסי שייך לססואולו מתחתית הסריה A ומושאל לאינטר עד תום העונה, כשלנראזורי יש אופציה לרכוש את השחקן בתום התקופה תמורת 25 מיליון יורו.

על פי הדיווח ברצלונה עשויה לחכות שתקופת ההשאלה של השחקן תסתיים על מנת לפנות ישירות לססואולו, אך במועדון הקטלוני מעדיפים לבצע עסקה כזו שתכלול מעבר של איבן ראקיטיץ' או ארתורו וידאל לאינטר ובסופו של דבר תנחית את סנסי בקאמפ נואו. ככל הנראה סביר להניח שאם עסקה כזו תצא לפועל, ראקיטיץ' יהיה השחקן שיעבור לאינטר, שכבר הביעה עניין בשחקן ואף ניהלה שיחות ראשוניות עם נציגיו.

סטפנו סנסי שחקן אינטר. GettyImages
יגיע לקאמפ נואו בינואר? סטפנו סנסי/GettyImages

סטפנו סנסי נפצע במהלך חודש אוקטובר ונעדר משלושת משחקיה האחרונים של אינטר. בנראזורי מקווים כי הקשר בן ה-24 יעמוד לרשותו של המאמן אנטוניו קונטה כבר למשחק החוץ הקרוב מול ברשיה מחר (שלישי). ברצלונה תשחק מחר אף היא ותארח את ויאדוליד במסגרת המחזור ה-11 בלה ליגה, כשניצחון יחזיר אותה לפסגת הטבלה על חשבון גרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully