וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 2:4 את ברנלי, שלושער לפוליסיץ', מנצ'סטר סיטי התקרבה לליברפול

הבלוז הוביל 0:4 עד הדקה ה-86 ואז ספגו פעמיים, אבל גם כך רשמו ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות. סיטי - אסטון וילה 0:3

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי התשיעייה ההיסטורית של לסטר סיטי, המחזור העשירי בפרמיירליג נמשך היום (שבת) בסימן אחד המאבקים הלוהטים של אירופה בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, שהביסה 0:3 את אסטון וילה, חזרה למקום השני וצימקה לשלוש נקודות בלבד את הפער מהמוליכה שתארח את טוטנהאם ביום ראשון. צ'לסי הלוהטת ניצחה 2:4 את ברנלי כשכריסטיאן פוליסיץ' כובש שלושער. אברטון הסתבכה בתחתית אחרי הפסד 3:2 לברייטון משער עצמי של לוקא דין בתוספת הזמן.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
13 שערים ב-14 משחקים - יותר מכל שחקן פרמיירליג אחר. ראחים סטרלינג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:3

שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:4, כך שהפעם מנצ'סטר סיטי חסכה מאסטון וילה שער אחד. האלופה התקשתה מאוד במחצית הראשונה וגם כמעט נקלעה בה לפיגור, אבל השתחררה בזכות ראחים סטרלינג הלוהט, שהעלה את מאזן שעריו העונה ל-13 ב-14 משחקים בכל המסגרות אחרי 20 שניות במחצית השנייה. קווין דה בראונה (65) ואילקאי גונדואן (70) השלימו והותירו את וילה ללא ניצחון ליגה במנצ'סטר מאז אפריל 2007. ג'ון סטונס חזר להרכב אחרי כחודש ויכול להיות מרוצה ממשחק עם שער נקי, בעוד שותפו למרכז ההגנה פרננדיניו הורחק לקראת הסיום. הלחץ עובר כאמור לליברפול.

עוד בוואלה!

טיפשים בלי הפסקה: שני אוהדי ליברפול נסעו לגנט במקום לגנק, והפכו לפרודיה

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ג'ון טרי עוזר מאמן אסטון וילה. רויטרס
נרגע לאחר ההפסקה. פפ גווארדיולה עם ג'ון טרי/רויטרס

כבר בדקה החמישית דויד סילבה להטט ברחבת וילה ויצר מצב, אבל ז'סוס בעט בסיבוב החוצה. האורחת כמעט הדהימה בדקה ה-23, כשג'ון מקגין סחט הדיפה נהדרת מאדרסון ודוגלאס לואיז ניסה להגיע לריבאונד ונפל ברחבה. שופטי ה-VAR בדקו ונקבע כי אין פנדל. דויד סילבה היה חייב להוריד את האלופה ביתרון להפסקה אחרי הכנה טובה של סטרלינג מצד שמאל, אבל הכדור שלו התגלגל ליד הקורה בדקה ה-44. בפתיחת המחצית השנייה המזל כבר לא היה לצד האורחת, כשכדור שוער ארוך של אדרסון ננגח על ידי ז'סוס לעבר סטרלינג, שלא נכשל מול השוער ומצא את הרשת 20 שניות אחרי ההפסקה.

ז'סוס יכול היה לכבוש שער משלו בדקה ה-55 כשנותר לבדו ברחבה, אבל השוער טום היטון הדף קלות וטיירון מינגס הציל עם הברך לפני קו השער. 10 דקות לאחר מכן סובב דה בראונה כדור מסוכן מצד שמאל שעבר את כולם ונעצר ברשת. ה-VAR אישר את השער כי דויד סילבה לא נגע בכדור ולמרות עמדת נבדל של סטרלינג. הלחץ של האלופה הניב שער נוסף, כשהגנת וילה הרחיקה רע וגונדואן ירה פנימה במעין מספרת קדמית בדקה ה-70. היטון הציל את וילה מספיגות נוספות ופרננדיניו ראה צהוב שני והשאיר את סיטי ב-10 שחקנים (88). ז'סוס שוב תפס את הראש בתוספת הזמן, אחרי הקפצה שלו אל המשקוף.

ג'ון מקגין שחקן אסטון וילה בועט לשער. רויטרס
אדרסון עצר את הבעיטה שלו. ג'ון מקגין/רויטרס
אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי, מאחוריו ברנרדו סילבה. רויטרס
שער ליגה ראשון העונה. אילקאי גונדואן/רויטרס

ברנלי - צ'לסי 4:2

הבלוז, שפתחו את העונה בצורה מאכזבת עם 4:0 מול מנצ'סטר יונייטד במחזור הראשון, נכנסים לעניינים ומתחילים גם להציג כדורגל טוב. שלושה ימים אחרי ה-0:1 מול אייאקס בהולנד, הצליחה צ'לסי להשיג ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות ושיפרה את מאזנה ל-20 נקודות.

כריסטיאן פוליסיץ' העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-21 כשבעט יפה פנימה בתום מהלך אישי יפה מאוד ודריבל נהדר, 0:1. האמריקאי הכפיל בדקה ה-45 אחרי שקיבל מוויליאן את הכדור, פרץ יפה קדימה ובעט לפינה הקרובה את ה-0:2. פוליסיץ' הוא האמריקאי השישי שכובש צמד במשחק פרמיירליג אחרי רוי ווגרלי, ג'ו מקס מור, קלאודיו ריינה, בריאן מקברייד וקלינט דמפסי. כמו כן, פוליסיץ' הוא האמריקאי הראשון שכובש עבור צ'לסי בפרמיירליג ועכשיו שחקנים מ-36 מדינות שונות כבשו לזכות הקבוצה בליגה. פוליסיץ' השלים שלושער בנגיחה (דבר נדיר עבורו) בדקה ה-56 אחרי הגבהה של מייסון מאונט וזה 0:3. וויליאן הוסיף שער נוסף בדקה ה-58 עם בעיטה יפה מימין אחרי מסירת עומק של טמי אברהם, 0:4. ג'יי רודריגז צימק עם שער נהדר בדקה ה-86 וכעבור שלוש דקות דווייט מקניל הוסיף וזה 2:4.

פוליסיץ' הוא האמריקאי השני בתולדות הפרמיירליג שכובש שלושער אחרי שקלינט דמפסי עשה את זה כשחקן פולהאם מול ניוקאסל בינואר 2012. כמו כן, פוליסיץ' הפך לשחקן צ'לסי הראשון שכובש שלושער מושלם (עם רגל ימין, שמאל ובנגיחה) מאז דידייה דרוגבה מול וויגאן במאי 2010. אגב, עשרת השלושערים האחרונים של צ'לסי בכל המסגרות נכבשו על ידי עשרה שחקנים שונים.

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן צ'לסי. רויטרס
יום חלומי עבור פוליסיץ'/רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון - אברטון 2:3
לברייטון: פסקל גרוס (15), ניל מופה (80 בפנדל), לוקא דין (עצמי, 94). לאברטון: אדם וובסטר (עצמי, 20), דומיניק קלברט לואין (74)

ווסטהאם - שפילד יונייטד 1:1
לווסטהאם: רוברט סנודגראס (44). לשפילד: ליס מוסה (69)

ווטפורד - בורנמות' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully