וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "יונייטד עושה יח"צ טוב, סולשיאר מדבר רק על העתיד"

מאמן השדים האדומים לשעבר עקץ, על ה-1:1 מול ליברפול אמר: "קלופ הזמין בשר וקיבל דגים". נוויל וקין החמיאו לרשפורד, קלופ היה המום

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו אתמול (ראשון) ב-1:1 במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג. מרכוס רשפורד העלה את השדים האדומים ליתרון בדקה ה-35 בתום מהלך שהחל בספק עבירה של ויקטור לינדלוף על דיבוק אוריגי. האורחת לא נראתה טוב, אבל הצליחה לאזן בזכות שער של אדם ללאנה בדקה ה-85 ואחר כך גם הייתה קרובה להשיג את שער הניצחון.

מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ז'וזה מוריניו, שמשמש כפרשן ב"סקיי", אמר אחרי המשחק: "ליברפול עשתה משהו שונה ב-20 הדקות האחרונות של המשחק כדי לגרום ליונייטד יותר בעיות, נכנסו יותר אנשים למרכז, יותר לרחבה, אבל אני חושב שאולה ויונייטד ירגישו קצת מאוכזבים עם נקודה אחת בלבד. בתחילת המשחק ביקשתי מיונייטד להראות לב. היה להם את זה, אבל היה להם יותר מזה. הם היו מאורגנים, הייתה להם תכנית משחק שהם הוציאו לפועל היטב. סונס תהה אם הם יוכלו לשמור על אינטנסיביות הגנתית במשך 90 דקות והם לא הצליחו. ליברפול הייתה טובה יותר בסיום. התוצאה היא הוגנת. אם הייתי אולה הייתי גאה, אבל גם מאוכזב".

ז'וזה מוריניו מאמן כדורגל פורטוגלי. GettyImages
לא שכח לעקוץ את יונייטד וסולשיאר. מוריניו/GettyImages

מוריניו המשיך ואמר: "אני מרגיש שלליברפול יש מגבלות ובעיות מול קבוצות שעומדות נמוך. לפעמים היא מביסה יריבות שמשחקות כמו שהיא רוצה שישחקו נגדה, אבל לפעמים יורגן נשאר מתוסכל. באולד טראפורד, שזה מקום מיוחד מאוד עבור ליברפול וניצחון פה משמעותי בשבילה, הוא לא הצליח עדיין לנצח. אני חושב שהוא לא אהב את התפריט, הוא אוהב בשר והוגשו לו דגים. הוא לא היה מרוצה וליברפול כמובן הרבה יותר טובה מול קבוצות שנותנות לה לצאת למתפרצות מהירות ולכבוש במעברים, אבל יונייטד כרגע משחקת בסגנון שונה. היא מנסה להיות יציבה מאחור ופתחה עם שלושה בלמים וליברפול לא אהבה את זה. אני חייב לומר שאני די מרוצה עכשיו כי ליברפול פתחה את העונה עם שמונה ניצחונות והשיא (תשעה ניצחונות מפתיחת העונה, צ'לסי ב-2005/6) שייך לי".

לפני המשחק מוריניו עקץ את יונייטד ואת סולשיאר כשאמר: "יונייטד עשתה עבודת יחצנות טובה במהלך השבוע כשניסתה ליצור אווירה חיובית במשחק. אני חושב שהאנשים שלה הצליחו בזה. אני הולך לנסות להשיג תפקיד כמו שיש לאולה כרגע. זה תפקיד בו צריך לדבר כל הזמן על העתיד ואז אתה מוגן בהווה. אני חושב שזה מצב נהדר. יש לו חוזה לשלוש שנים וכל מה שחשוב זה העתיד והשחקנים הצעירים. ורק בסוף הראיון הוא מדבר תמיד על זה שגם התוצאות חשובות. אני חושב שזו עבודה נהדרת במועדון ענק כמו מנצ'סטר יונייטד".

עוד בוואלה!

קלופ: "השער של יונייטד הראה את בעיות ה-VAR", סולשיאר: "שיפוט מצוין"

לכתבה המלאה
דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. GettyImages
"אין ספק שהיה מגע עם לינדלוף ואפשר לראות את זה על הגרב של אוריגי. בכל אופן, אם בועטים בך מאחור זו עבירה. לינלדוף לא נגע בכדור בכלל ולדעתי השופטים טעו". אוריגי אחרי העבירה שבוצעה עליו/GettyImages

קשר העבר של יונייטד רוי קין הוסיף: "אני חושב ששני המאמנים מרוצים מהתיקו. ברור שהיה על ליברפול יותר לחץ ונראה שהשחקנים שלה מדברים עכשיו בצורה קצת ביקורתית על עצמם. אבל אני מרגיש שצריך לתת קרדיט ליונייטד היום למרות שהיא הייתה קצת מרושלת וחסרת קור רוח. לגבי ליברפול, כשאתה רץ לאליפות אתה צריך לדעת לקחת נקודות גם כשאתה משחק רע וזה בדיוק מה שהיא עשתה".

קין המשיך ואמר: "ההופעה של יונייטד הייתה בסך הכול טובה. הסתכלנו על המערך לפני המשחק ותהינו אם זה יהיה סגנון משחק שלילי, אבל זה התברר כמערך חיובי מאוד. המפתח מבחינת אולה יהיה לקחת את זה ולהרים את זה מכאן. קל מאוד להרים את הרמה שלך למשחק מהסוג הזה כשהאוהדים של יונייטד מאחוריך נגד ליברפול, אבל מה שבאמת משמעותי זה מה שהם יעשו בשבועות הקרובים. הם חייבים לקבל איזה מומנטום מזה ולהתחיל לנצח. אני מאמין שהמשחק היום יכול לתת להם דחיפה".

גרהאם סונס אמר: "אני חושב שליברפול הצליחה לצאת עם נקודה די במזל. מנצ'סטר יונייטד עבדה קשה מאוד במחצית הראשונה. קשרי ליברפול מפורסמים במוסר העבודה הגבוה שלהם, אבל הקישור של יונייטד עבד קשה יותר והשתלט על המשחק. בסך הכול אני חושב שזו תוצאה הוגנת. אני חושב שיונייטד תיקח הרבה מהמשחק הזה. היא הופיעה אליו היטב, הייתה מאורגנת והראתה שהיא יכולה להיות מסוכנת לפרקים. היא עשתה עבודה נהדרת על המגנים של ליברפול, אבל גם הרבה שחקנים של ליברפול לא הופיעו למשחק".

סונס התייחס גם להחלטה לא לפסול את השער של יונייטד אחרי ספק העבירה שבוצעה על אוריגי ואמר: "מה שהשפיע על ההחלטה הייתה שאוריגי נופל בקלות, יש לו נגיעה ראשונה לא טובה בכדור והכדור בורח ממנו. הוא איבד שליטה בכדור ואני חושב שהוא ניסה להראות שזה קרה כי הוא הוכשל. מגע כזה לא אמור להפיל אותו בצורה כזו. השופט בטח הרגיש שניסו לעבוד עליו, אבל אין ספק שהיה מגע עם לינדלוף ואפשר לראות את זה על הגרב של אוריגי. בכל אופן, אם בועטים בך מאחור זו עבירה. לינלדוף לא נגע בכדור בכלל ולדעתי השופטים טעו".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הוא נראה כמי שחזר לעצמו - היה אנרגטי, איים על השער, חזק ועוצמתי. העמדה התאימה לו קצת יותר, אבל הוא חייב להיות עקבי ולבנות על זה עכשיו". רשפורד/רויטרס

מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר גארי נוויל אמר: "ברור שיונייטד צריכה להיות פעילה בחלון ההעברות של ינואר כדי למצוא חלוץ במקום לוקאקו. השחקנים הצעירים האלה - פריירה, מקטומיניי, וואן ביסאקה ורשפורד - עדיין מחפשים את סגנון המשחק שלהם. אין שום צורך להחתים חלוץ במקום לוקאקו שיהיה מאותו סגנון. אני חושב שיונייטד לא רוצה לשחק כך והיא צריכה להחתים חלוץ שיתאים לסגנון שלה. ליברפול משחקת עם שלושה חלוצים ניידים ומהירים, עם פירמינו שעושה עבודה נהדרת, אפילו אם הוא לא מספק 25 שערים בעונה. אפשר למצוא חלוץ שמתאים לסגנון המשחק הזה. אני לא חושב שאולה יחפש חלוץ בסגנון של לוקאקו או דייגו קוסטה. הוא רוצה חלוצים שיכולים להיות ניידים ולשחק בקו של שלושה או שניים".

מאמן ליברפול יורגן קלופ התלונן על ה-VAR במסיבת העיתונאים אחרי המשחק ואמר: "אני חושב שהשער שהם כבשו הוא משהו שאנחנו צריכים לדבר עליו. התהליך הוא חשוב. אני לא יכול לומר אם זה פנדל או לא, נגיעת יד או לא בלי ה-VAR, אבל כרגע נראה שהדבר היחיד שעובד לגבי ה-VAR זה נגיעת יד. בעצם גם הנבדל עובד מצוין, אפילו אם אנשים מאוכזבים שגם נבדל קטנטן הוא נבדל. אבל התהליך, שהשופטים נותנים למשחק לרוץ, זה לא עובד. איך השופט יכול להגיד שלא הייתה עבירה על אוריגי? אמרתי לספסל להירגע, שה-VAR יראה שזו הייתה עבירה ואז הייתי מופתע ואז וואוו".

גארי נוויל ורוי קין התייחסו גם להופעה של רשפורד, שחזר לכבוש אחרי למעלה מחודש עבור מנצ'סטר יונייטד. קין אמר: "הוא נראה כמי שחזר לעצמו - היה אנרגטי, איים על השער, חזק ועוצמתי. העמדה התאימה לו קצת יותר, אבל הוא חייב להיות עקבי ולבנות על זה עכשיו. השער עבור אנגליה נגד בולגריה נתן לו ביטחון ואפשר היה לראות את זה בשפת הגוף שלו". נוויל הוסיף: "לפני שבועיים הוא נראה רע והיה צריך לרדת קצת לספסל לדעתי, אבל פגרת הנבחרות החזירה אותו לעניינים. אנשים החלו לפקפק בו בצורה משמעותית ואמרו שיונייטד חייבת לרכוש חלוץ. אני חושב שהיא עדיין צריכה, אבל הוא נראה כמו שנראה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully