וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "השער של יונייטד הראה את בעיות ה-VAR", סולשיאר: "שיפוט מצוין"

חילוקי דעות בין מאמני ליברפול ויונייטד אחרי ה-1:1 והשער של רשפורד, שאמר: "מרגיש כמו הפסד". ללאנה: "הרווחנו נקודה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול נעצרה הערב (ראשון) עם 1:1 בחוץ מול מנצ'סטר יונייטד ולראשונה העונה לא הצליחה לנצח בליגה. הקבוצה של יורגן קלופ נקלעה לפיגור אחרי שער של מרכוס רשפורד בדקה ה-35 (במהלך שהחל לאחר ספק עבירה של ויקטור לינדלוף על דיבוק אוריגי), אבל אדם ללאנה הצליח לאזן בדקה ה-85. ליברפול נותרה ראשונה כמובן עם 25 נקודות מ-27 ופער שש ממנצ'סטר סיטי השנייה. יונייטד נותרה במקום ה-13 עם 10 נקודות בלבד, שתי נקודות מעל הקו האדום.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
"התוצאה היא לא מה שרצינו לפני המשחק, אבל בסדר לאור מה שקרה". קלופ/GettyImages

המספרים

* ליברפול לא הצליחה לנצח לראשונה אחרי 18 ניצחונות ליגה ברציפות, מאז ה-0:0 נגד אברטון במרץ.

* אין אף קבוצה בפרמיירליג שאיבדה יותר נקודות אחרי שהובילה מאשר מנצ'סטר יונייטד (8 נקודות, כמו אסטון וילה).

* מנצ'סטר יונייטד החזיקה בכדור רק 32.1% מהזמן.

* חמישה משבעת המפגשים האחרונים בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד בליגה נגמרו בתיקו.

* זו הפעם הראשונה ששחקנים אנגלים כובשים לשתי הקבוצות במפגש ביניהן מאז נובמבר 2001 (אז אלה היו דייויד בקהאם ומייקל אואן).

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד וליברפול סיימו ב-1:1

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד, פלייר. רויטרס
"זה טוב שהשחקנים מאוכזבים מנקודה מול ליברפול". סולשיאר/רויטרס

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "התוצאה טובה למרות שזה לא מה שרצינו לפני המשחק. אבל בדרך שהמשחק התפתח אני מרגיש שאנחנו יכולים להיות מרוצים. אנחנו לוקחים נקודה כי ברוב המשחק הם הובילו 0:1. היו לנו רגעים טובים במחצית השנייה, אבל לא אהבתי את המחצית הראשונה שלנו כי נתנו למנצ'סטר יונייטד יותר מדי הזדמנויות לעשות את מה שהם רצו. נתנו להם להיות אגרסיביים ולזכות בתיקולים בכל מקום במגרש. היינו צריכים לעבור את קווי ההגנה שלהם, אבל לא ראינו אותם. הם היו טובים מאיתנו והתגוננו היטב, אבל בסופו של דבר הם כבשו שער שמראה את כל הבעיות עם ה-VAR".

קלופ המשיך ודיבר על השופט: "מר אטקינסון נתן למשחק לרוץ כי זה הפרוטוקול של ה-VAR וה-VAR הראה שהיה מגע בין לינדלוף לאוריגי והייתה עבירה. אבל לא יכולנו לשנות את ההחלטה. היו להם 60 או 70 מטר לרוץ עם הכדור, זה לא הוגן. אז כבשנו שער שנפסל. הכול הלך נגדנו היום ועדיין לא הפסדנו. הגיעה לנו נקודה".

קשר ליברפול ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "אני מרוצה מאוד בשביל אדם ללאנה, הוא עובד כל כך קשה. מגיע לו ליהנות מקצת מזל והוא חזר וכבש. הוא הציל אותנו וסידר לנו נקודה. זו יכולה להיות נקודה חשובה מאוד בסיום העונה. היינו צריכים לשחק טוב יותר, אנחנו יודעים את זה, והיינו טובים יותר במחצית השנייה. רצינו לנצח, אבל לפחות לא הפסדנו בזכות ללאנה".

ללאנה עצמו אמר: "קלופ אמר לי להשפיע על המשחק והיו עוד 25 דקות. לא היינו במיטבנו היום, אבל לפרקים צריך למצוא את הפתרונות מהספסל והצלחנו לשנות את המשחק, אוקסלייד צ'מברליין ואני שנכנסנו. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות, אנחנו צריכים לא רק 11 שחקנים טובים, אלא סגל מלא ואני שמח שהצלחתי להשפיע על המשחק. זו נקודה שהרווחנו".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"ליברפול לא עשתה מספיק במשחק כדי להשיג תיקו או לנצח". רשפורד/רויטרס

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד, שכבש את שער היתרון של קבוצתו, אמר: "זה מרגיש כמו הפסד לחלוטין. אני לא חושב שליברפול עשתה מספיק במשחק כדי להשיג תיקו או לנצח. זה מאכזב, אבל זה הכדורגל. אני מקווה שנצליח להשיג ניצחון בליגה האירופית השבוע ונתחיל איזו ריצה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר: "אני לא חושב שתסכול זו המילה הנכונה כדי להגדיר את הרגשות שלנו עכשיו, בוודאי לא כשמסתכלים על ההוצאה לפועל של התכניות שלנו והמאמץ שהשחקנים השקיעו. זו אכזבה, אבל השחקנים היו נהדרים. אפשר לראות שאנחנו מתחילים להשתפר מבחינה פיזית. זה שהשחקנים מאוכזבים בחדר ההלבשה זה סימן טוב. הם לא מרוצים מנקודה נגד ליברפול, היינו צריכים להשיג שלוש".

הנורבגי המשיך ואמר: "ליברפול קבוצה טובה והיא דחפה אותנו קצת אחורה, אבל לא הרגשתי שהיא הגיעה ליותר מדי מצבים. חשבתי שיכולנו להשיג את השער השני". על השער שספגה קבוצתו אמר סולשיאר: "כדור הרוחב היה צריך להיחסם או להיות מורחק. דברים כאלה נגד קבוצות טובות עולים לך ביוקר וזה עלה לנו בשתי נקודות. זו הופעה טובה כדי ללכת איתה הלאה. האגרסיביות, הגישה והתשוקה של השחקנים היו נהדרים. אנחנו משתפרים גם מבחינת הפעלת לחץ על היריבות. האוהדים שלנו היו מדהימים".

סולשיאר המשיך והתייחס לשיפוט כשאמר: "אני חושב שצריך להחמיא לשופט, אנחנו לא עושים את זה בדרך כלל. הוא נתן למשחק להפוך לדרבי, זה לא היה משחק נטול מגע. המגע בין לינדלוף לאוריגי? זה בחיים לא עבירה. אני לא חושב שרוי קין היה אומר שזו עבירה. התחלנו את העונה טוב נגד צ'לסי ואנחנו מחפשים להשתפר עכשיו, אנחנו על המסלול הנכון. אנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו במשחקי החוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully