וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפשים בלי הפסקה: שני אוהדי ליברפול נסעו לגנט במקום לגנק, והפכו לפרודיה

אחרי המסע הארוך מאנגליה, השניים מצאו את עצמם באצטדיון הלא נכון ופספסו את המשחק של ליברפול מול גנק בליגת האלופות. והתגובות? פשוט קורעות

עריכת וידאו: מתן חדד

חובבי הכדורגל הישראלים, שעוקבים בעל כורחם אחר הליגה הבלגית בגלל שלל הליגיונרים והנציגים שלנו במדינה, כבר מכירים היטב כמה מהקבוצות בבלגיה ומודעים להבדלים - אבל מתברר שעבור אוהדי כדורגל מהעולם הרחב, ההבדל בין גנק לגנט הוא לא כל כך ברור.

וכך שני אוהדי ליברפול עברו אתמול (רביעי) את הסיוט ממנו חושש כל אוהד כדורגל בעולם: הם פשוט הגיעו לעיר הלא נכונה! ליברפול פגשה אתמול את גנק במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות, ושני אוהדי הקבוצה נסעו לגנט, שהיא במרחק 150 ק"מ מגנק. בסופו של דבר מפח הנפש היה כפול: הם גם פספסו את המשחק, וגם לא ראו את ה-1:4 והשערים המצוינים של אוקסלייד צ'מברליין.

שני אוהדי ליברפול נסעו לעיר גנט במקום למשחק מול גנק (מתוך פייסבוק). עיבוד תמונה
גיבורים. אוהדי ליברפול/עיבוד תמונה

השניים, יש לציין, עברו מסע לא פשוט כדי להגיע לבלגיה, כבר שילמו על כרטיסים למשחק, חצו את התעלה מבריטניה ליבשת הישנה, אבל הגיעו כאמור לעיר הלא נכונה. לצערם הרב, הם גילו את הטעות המגוחכת רק כחצי שעה לפני המשחק, אחרי שהעבירו שעה ארוכה בחיפוש חנייה ליד האצטדיון הלא נכון, ולכן לא היה להם מספיק זמן כדי להגיע לאצטדיון, המרוחק שעתיים מהמקום שבו שהו.

השניים, בעלי הומור עצמי, העלו לפייסבוק תמונה שלהם עם פרצוף מאוכזב והכרטיסים בידיהם, והפכו כמובן ללהיט ברשת בעקבות התקרית המשעשעת. הם כמובן לא הראשונים שמתבלבלים בין הקבוצות, כשגם נאפולי תייגה לפני מספר שבועות את גנט על ציוץ שבו כתבה שהיא מתכוננת למשחק מולה בליגת האלופות, והחשבון הרשמי של גנט הגיב וכתב: "אתם מוזמנים, אבל ככל הנראה אתם מתכוונים לגנק...".

אגב, גנט גילתה גם על הטעות הזאת, ובתגובה הציעה להם כבר להישאר בעיר, ואף הציעה להם כרטיסים למשחק של הקבוצה הערב מול וולפסבורג בליגה האירופית.

עוד בוואלה!

אוהדי ליברפול הניפו שלט גזעני וגס על איבר המין של אוריגי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully