וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ליברפול הניפו שלט גזעני וגס, בקבוצה זועמים ועלולים להיקנס

דיבוק אוריגי ואיבר מין גדול מהרגיל הופיעו על השלט לצד גביע האלופות. במועדון מגנים: "פוגעני מאוד, נפעל כדי למצוא את האחראיים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן ליברפול יורגן קלופ מדבר

בעוד עולם הכדורגל ממשיך לעסוק בריבוי התקריות הגזעניות במגרשים השונים ברחבי העולם, ליברפול מצאה עצמה אמש (רביעי) תחת מתקפה דווקא בשל אוהדיה שלה. לפני משחק ליגת האלופות מול גנק בבלגיה, שבו אלופת אירופה ניצחה 1:4, נתלה ביציע שלט של החלוץ הבלגי, עירום, עם איבר מין גדול מהרגיל, לצד גביע האלופות.

Big Cock Origi, כינו לא פעם אוהדי אלופת אירופה את חלוצם האהוב, מגיבורי הזכייה בליגת האלופות אשתקד, אולם השלט עורר סערה בממלכה שכן זו לא הפעם הראשונה שאוהדים אנגלים מתייחסים לגולדם איברי המין של שחקנים כהי עור. על פי הערכות, המרסיסיידרס אף צפויים להיענש על ידי אופ"א.

ברגע שאנשי ליברפול הבחינו בשלט ביציעים, כ-35 דקות לפני שריקת הפתיחה, הם דאגו להוריד אותו ולהגיב בכעס רב: "השלט היה פוגעני מאוד ולא מתאים. אנו מגנים את המעשה, נפעל כדי למצוא את האחראיים ונגיב בהתאם. למען הסר ספק, התמונה הזו נועדה לבטא סטריאוטיפ גזעני וזה בלתי מתקבל על הדעת".

כאמור, המעשה מגיע על רקע שלל תקריות גזעניות בשבועות האחרונים כשאחד משחקני ליברפול - טרנט אלכסנדר ארנולד - עמד במרכז אחת כזו, במשחק החוץ מול מנצ'סטר יונייטד. אשתקד נדרש יורגן קלופ לנושא ואמר: "זה מגעיל, דוגמא נוספת של משהו שלא אמור לקרות. תגובה חריפה יותר מצד כולנו תעזור להימנע מדברים כאלה בעתיד. אם אתה עושה משהו כזה, לדעתי אסור לך להיכנס לאצטדיון כדורגל לשארית חייך".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: אינטר ניצחה 0:2 את דורטמונד, ליברפול הביסה 1:4 את גנק

לכתבה המלאה
אוהדי ליברפול מניפים שלט פוגעני גזעני עם תמונה של איבר מינו של דיבוק אוריגי. GettyImages
"זה מגעיל". השלט באצטדיון/GettyImages
אוהדי ליברפול. רויטרס
וגם שלט נגד גזענות הונף ביציעים/רויטרס

מבחינה מקצועית ליברפול מרוצה מהניצחון, ובמיוחד מהשער המבריק של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שבהקפצה מופלאה עם החלק החיצוני של הנעל כבש שער פשוט יפהפה בביצוע מרהיב. "זה כל כך יפה", אמר הפרשן רובין ואן פרסי על השער, "שמונה מתוך עשרה שחקנים לא חושבים על מהלך כזה אפילו, ואחד מהשניים הנותרים בכלל לא מסוגל לעשות את זה". כמו כן, סאדיו מאנה כבש מבישול מצוין של מוחמד סלאח, אחרי שבאנגליה כבר הצהירו על חוסר שיתוף פעולה בין השניים, אבל המאמן יורגן קלופ הצהיר בסיום: "השערים שכבשנו היו נהדרים, אבל בכל השאר יכולנו לעשות עבודה הרבה יותר טובה".

סאדיו מאנה מתחבק עם מוחמד סלאח, שחקני ליברפול. רויטרס
שוב מחוברים. מאנה וסלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully