וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "באירופה השגנו תוצאות חוץ טובות, זה נותן ביטחון"

23.10.2019 / 14:25

בבירת הנגב הוסיפו: "המשחקים בשבדיה וקזחסטן לא פחות קשים מאשר מכבי תל אביב בבלומפילד. שתי הקבוצות לא בשיאן". סבג, קבהא וספורי נאבקים על עמדה אחת בהרכב, ז'וזואה מתאקלם היטב

דני מרון

אחרי העונה שעברה שהייתה חד צדדית במאבקים בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, בבירת הנגב מאמינים שנושבת רוח חדשה במועדון ומעריכים שמצאו לא מעט פתרונות לבעיות שאפיינו את הקבוצה בעונה שעברה. העובדה שהקבוצה מוליכה את הטבלה אחרי שבעה מחזורים, מסבה הרבה ביטחון לגבי הדרך החדשה.

מבחינת ראשי המועדון, המשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב בבלומפילד יהווה מבחן משמעותי להמשך העונה. ברק בכר, כמו ולאדן איביץ', אמר שמדובר רק בשלוש נקודות, אבל בבאר שבע בהחלט מדברים על "משחק עונה" ורוצים לבחון את קצה גבול היכולת של השחקנים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם שחקניו. דני מרון
ההכנות עולות הילוך. בכר/דני מרון

בבאר שבע שואבים לא מעט ביטחון מההופעות במשחקי החוץ באירופה. גורם במועדון אמר היום: "עשינו תוצאות טובות בקזחסטן ובשבדיה במשחקי חוץ לא פחות קשים מאשר מכבי תל אביב בבלומפילד, וזה נותן לנו ביטחון. שתי הקבוצות לא בשיאן עדיין - גם אנחנו לא שיחקנו כדורגל מדהים נגד קרית שמונה - אבל ברור שגם מכבי תל אביב תעלה הילוך לקראת משחק כזה ותשחק הרבה יותר טוב מאשר נגד מ.ס. אשדוד".

בקבוצה מאוד מרוצים מההשתלבות של ז'וזואה הפורטוגלי. במועדון מדגישים שהם לא שוכחים שמדובר בבחור מאוד מורכב עם היסטוריה התנהגותית לא פשוטה ולכן מתנהלים מולו בחכמה ומהרגע הראשון נותנים לו תחושה שהוא חלק מהקבוצה, למרות ההצטרפות המאוחרת שלו. העובדה שמדובר בשחקן ברמה גבוהה ביחס לליגה הישראלית, גורמת לכך שהוא זוכה להרבה הערכה מקצועית מחבריו לקבוצה, דבר שמסייע להשתלבות שלו.

בכר עדיין לא תרגל הרכב, אבל נראה שייתכן שינוי אחד בקישור; אם המאמן יחליט על מרכז שדה מעט יותר דפנסיבי, רמזי ספורי יירד לספסל ומי שיחליף אותו יהיה נאור סבג או מרואן קבהא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully