וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר ייעדר גם מהמשחק מול הפועל באר שבע

23.10.2019 / 8:33

החלוץ שהחמיץ את מ.ס. אשדוד בגלל מתיחה בשריר, צפוי לחזור לאימונים רק בעוד שבוע. גם אבי ריקן, שנפגע בעינו ממרפק של איתי שכטר, בספק למשחק הגדול. שביעות רצון מהיכולת של ז'ראלדש וסבוריט

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר ייעדר מהמשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. עטר סובל ממתיחה קלה בשריר רגלו ושלשום נעדר מהמשחק מול מ. ס. אשדוד בגלל אותה הבעיה. הוא צפוי לחזור לאימונים רק עוד שבוע ואולי אף עשרה ימים. גם אבי ריקן בספק גדול אחרי שנפגע בעינו ממרפק ששלח לעברו שלא בכוונה איתי שכטר. ריקן סובל מפגיעה קלה בראייה והרופאים אמרו לו לשמור על מנוחה מוחלטת כדי שעינו לא תעבור טלטלה.

באשר לדור פרץ, רק לקראת סוף השבוע יקבל השחקן החלטה האם לצאת לניתוח או להעדיף את תהליך השיקום ללא ניתוח. פרץ ואנשי מכבי תל אביב שלחו את תוצאות הבדיקות שעבר הקשר למספר מומחים בעלי שם עולמי ורק לאחר שהם יחוו דעה מלאה על פציעתו, יקבל השחקן את ההחלטה. כך או אחרת, פרץ צפוי לחזור למגרשים רק בתחילת חודש פברואר.

במכבי תל אביב מרוצים מהיכולת של צמד המגנים אנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט במשחק מול אשדוד ומרגישים שהם במסלול הנכון כדי להיות פקטור משמעותי של הקבוצה העונה.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. שלומי גבאי
יחמיץ גם את באר שבע. אלירן עטר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully