וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא כל יום מגיע לפה שחקן כמו ז'וזואה". דגו: "גרמנו להם להרגיש לא בנוח"

19.10.2019 / 21:12

מאמן באר שבע היה מרוצה מהניצחון 1:2 על קרית שמונה, אבל מודאג מהיכולת: "הגול שקיבלנו ערער אותנו". על המפגש מול מכבי תל אביב במחזור הבא: "לא צריך לעשות ממנו יותר ממה שהוא"

דני מרון

הפועל באר שבע לא עוצרת. הקבוצה של ברק בכר השיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות אחרי 1:2 ביתי על עירוני קרית שמונה והגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות. המוליכה היתה רחוקה מלהרשים והיתה רעה במחצית השנייה, אבל נייג'ל האסלביינק סידר לה שלוש נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-86.

ניב זריהן הפועל באר שבע חוגג עם חנן ממן. דני מרון
ככה חוגגים עוד ניצחון. ממן וזריהן בטירוף/דני מרון

ברק בכר ניסה לשמור על קור רוח ואמר בסיום: "צריך להיראות יותר טוב. הגול הזה שקיבלנו טיפה ערער אותנו. צריך לדאוג לא לחזור בעתיד על טעויות כמו שעשינו. הצלחנו לנצח משחק לא טוב וצריך לדעת לנצח משחקים כאלו. זה היה משחק פחות טוב שלנו בכל האלמנטים. צריך לפרגן לקרית שמונה ולמאמן שלהם. לא חושבים באיזה מקום אנחנו צריכים להיות. צריך להראות מגמה של השתפרות כל הזמן".

על המפגש מול מכבי תל אביב במחזור הבא: "זה משחק חשוב, אבל לא צריך לעשות ממנו יותר ממה שהוא. אנחנו צריכים להתרכז בדברים שאנחנו רוצים לעשות".

על ז'וזואה, שבישל בצורה מרהיבה את השער הראשון לבן שהר: "הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה. לא כל יום מגיע שחקן כזה. אני שמח מאוד שהוא הציג את היכולת הזו. צריך להחזיר אותו לכושר לאט לאט".

מסאי דגו, שסופר עוד הפסד למרות משחק לא רע, אמר: "זה הפסד כואב מאוד כי שיחקנו טוב. גם נגד חדרה וגם נגד אשדוד לא היינו רעים. היום היינו קבוצה מאוד חזקה. לחצנו על באר שבע וגרמנו להם להרגיש לא בנוח, אבל המילים החמות לא מעניינות אותי. העונה מאוד ארוכה, הליגה מאוד שוויונית. אם עשינו משחק כזה כאן, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו ובטוח שהיא תעלה כמה שיותר גבוה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מסאי דגו עירוני קרית שמונה. דני מרון
הקבוצה שלו בצרות. דגו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully