וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עוד קוף מהגב: הפועל באר שבע מנצחת גם כשהיא לא טובה ומרשימה

20.10.2019 / 6:45

אחרי שניצחה לראשונה בחוץ במחזור הקודם, באר שבע הוכיחה שבניגוד לעונה שעברה היא מנצחת גם משחקים שבהם היא משחקת רע. וגם: הבינגו עם ז'וזואה, הכושר של שהר והאסלביינק והספסל האיכותי של בכר

דני מרון

1.

הפועל באר שבע הורידה מעצמה עוד קוף מהגב אמש (שבת) בטרנר בניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה. אם במחזור הקודם היא ניצחה לראשונה מחוץ לטרנר ב-0:3 על הפועל חיפה, הרי שבמשחק אתמול היא גם הצליחה במבחן הניצחון אחרי משחק לא טוב. קרית שמונה שלטה בטרנר יותר זמן בכדור, לא פחדה מלהמר על ניצחון אחרי שהשוותה ולדברי ברק בכר ממש ייצרה אצל שחקניו פניקה בדקות רבות. אבל עם כל המגרעות האלה, ידעו בכר ושחקניו לקחת עוד שלוש נקודות ובתום שבעה מחזורים הם בלי הפסד, עם 17 נקודות ובמקום הראשון ככל הנראה גם אחרי המשחק של מכבי תל אביב מחר באשדוד.

בכר, בצדק מצידו, לא יצא במחול אחרי הניצחון. הוא מספיק מנוסה כדי לדעת שהדבר האמיתי מחכה לו בשבוע הבא בבלומפילד מול מכבי תל אביב. נכון שאלה בדיוק אותן שלוש נקודות עליהן שיחק גם אמש בטרנר, אבל זו תהיה הצהרת כוונות אמיתית אם הפועל באר שבע תיסע במחזור הבא ליפו ותנצח. בכר בונה את הפועל באר שבע הזו במעבדת כימיה. עובד ביסודיות על כל פרט ובינתיים זה נראה לא רע בכלל, אבל כדי שהפועל באר שבע תזכה בתואר, היא צריכה להיות יותר טובה, יותר מחוברת ולכן למרות הניצחון אמש, דאג בכר להדגיש ולהדגים שהוא לא היה מרוצה ממה שהיה על הדשא. עכשיו צריך לראות לאן השחקנים שלו ייקחו את זה במשחק העונה הראשון מול מכבי תל אביב.

בן שהר הפועל באר שבע עם ז'וזואה. דני מרון
מסתמן כבינגו של באר שבע. ז'וזואה/דני מרון

2.

כבר מתחילת המשחק היה ברור שיש כאן סיפור. אורן ביטון הוא אחד ממגביהי הכדורים ברגל שמאל הטובים בליגה. הקרנות שלו מסובבות נפלא והוא מאוד מסוכן. אלא שמתחילת המשחק קיבל ז'וזואה הפורטוגלי את הכבוד והזכות לבעוט את כל הכדורים הנייחים ברגל שמאל. לכן זה לא הרגיש מוזר ולא הפליא כשהוא הכין לבן שהר את הגול הראשון בכדור נדיר ברגלו החזקה. אבל זה לא רק הפן המקצועי. בבאר שבע בטוחים שהם קיבלו גם מנהיג. די היה לראות את החיבור שלו עם השחקנים, את השיחות בסוף המשחק, כדי להבין שהפועל באר שבע פגעה טוב עם שחקן מאוד איכותי שישדרג אותה גם ברמה המקצועית אבל גם בצדדים אחרים.

ההיסטוריה של ז'וזואה מלמדת שמדובר בטיפוס מאוד מורכב שצריך לדעת להכיל אותו ולכן יהיה מעניין לראות כיצד הוא ישתלב בכל הפרמטרים במועדון. "לא כל יום מגיע שחקן כזה לישראל", אומרים במועדון. "קרה מה שקרה והצלחנו להביא אותו. והוא עוד לא הראה מה שהוא יכול לתת עד הסוף".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
בן שהר הפועל באר שבע. דני מרון
בכושר הבקעה נהדר. בן שהר/דני מרון

3.

הפועל באר שבע חמה ולא רק בגלל 17 הנקודות. יחס שערים של 3:14 אחרי שבעה מחזורים, הוא נתון מצוין. בהגנה מיגל ויטור ולואי טהא מרחיקים מארנסטס שטקוס את הסכנה, אבל הסיפור הוא בחלק הקדמי. "בן ונייג'ל בכושר הבקעה מצוין. הם עושים עכשיו את ההבדל", אומרים במועדון. שני החלוצים ששוב הבקיעו אתמול, נמצאים בתקופה מעולה, בטח ביחס לעונה שעברה, והכדורים שלהם מוצאים עד עכשיו את הרשתות בקלות. בעוד שבמכבי תל אביב מתקשים למצוא מוציאים לפועל שנחה על רגליהם הרוח, בבאר שבע נהנים העונה מהאסלביינק ושהר שיירצו ודאי להמשיך את כושרם הטוב גם מול מכבי תל אביב.

ניב זריהן הפועל באר שבע חוגג עם חנן ממן. דני מרון
ניב זריהן הפועל באר שבע חוגג עם חנן ממן/דני מרון

4.

וכשהכל הולך טוב והקבוצה רצה, אז פתאום גם המחליפים נראים נפלא. אם לברק בכר היו טענות אמש על דקות רבות בהן הקבוצה שלו נראתה רע, הוא חייב לומר מילה טובה למחליפים שלו ניב זריהן וחנן ממן שנכנסו אתמול בצורה מאוד חיובית. "החילופים שלנו טובים. הכישרון של חנן וניב הביא את גול הניצחון", אמר אמש בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully